Obrázek pozadí

Kontaktní formulář pro nahlášení škody z pojištění vozidel

Stala se vám škoda na vozidle? Vyplňte formulář a my vás budeme ihned kontaktovat. Přečtěte si také, jaké dokumenty budete potřebovat a další informace.

Preferovaný čas kontaktu

Písemně

Stáhněte a vyplňte formuláře přiložené níže a zašlete je na adresu ČSOB Pojišťovny. Své údaje můžete vpisovat přímo do PDF formulářů.

Formuláře k vyplnění - stáhněte a vyplňujte elektronicky

  • Formulář hlášení škodní události / PDF 827 kB
  • Formulář oznámení škodní události / 81 kB
  • Formulář potvrzení o ztrátě na výdělku / PDF 1 243 kB
  • Posudek o bolestném / PDF 577 kB
  • Formulář ztížení společenského uplatnění / PDF 904 kB
  • Plná moc / PDF 60 kB
  • Formulář doplňující informace k pojistné události (škody na zdraví) / PDF 425 kB
  • Záznam o dopravní nehodě / PDF 181 kB

Jak zrychlíte vyřízení likvidace?

Po nahlášení pojistné události od nás obdržíte desetimístné evidenční číslo. Mějte ho při sobě, urychlíte tím veškerou další komunikaci s pojišťovnou. Co dalšího budete pro vyřízení likvidace potřebovat?

Povinné ručení

  • číslo pojistné smlouvy (popř. číslo zelené karty)
  • datum, čas a místo vzniku pojsitné události
  • SPZ vozidla, kterým byla škoda způsobena
  • identifikační údaje viníka (jméno, bydliště, datum narození / název a sídlo firmy, IČ)
  • identifikační údaje o osobě, která v době nehody řídila pojištěné vozidlo (jméno a příjmení)
  • identifikační údaje o všech poškozených (u škody na vozidle min. SPZ vozidla)
  • informace o průběhu pojistné události a rozsahu poškození

Havarijní pojištění

  • číslo pojistné smlouvy havarijního pojištění
  • datum, čas a místo vzniku pojistné události
  • SPZ pojištěného vozidla
  • identifikační údaje pojištěného (jméno a bydliště / název firmy a IČ)
  • informace o průběhu pojistné události a rozsahu poškození

V případě nutné asistence po nehodě můžete využít naší asistenční službu