Obrázek pozadí

Postup likvidace škody z životního a úrazového pojištění

Oznámili jste škodní událost a nyní nevíte, co bude následovat? Níže se dozvíte, jak řešíme pojistné události.

Jak řešíme nahlášenou pojistnou událost

  1. Zkontrolujeme, že v oznámení nechybí žádné dokumenty, a předáme všechny podklady likvidátorovi. Pokud některé dokumenty chybí, požádáme vás o ně e-mailem nebo dopisem.
  2. V některých případech si likvidátor může od ošetřujícího lékaře nebo lékařského zařízení vyžádat doplňující doklady. Vy nemusíte nic zařizovat, likvidátor vás o této skutečnosti pouze písemně informuje.
  3. Jakmile má likvidátor k dispozici kompletní dokumentaci a není nutné další šetření, vyplatíme pojistné plnění během několika dní.

Kde získáte informace o průběhu likvidace?

Naše vyjádření dostanete obvykle do 10 dnů od oznámení – prosíme, vyčkejte na něj. O průběhu likvidace se můžete informovat na infolince 466 100 777 nebo na e-mailu info@csobpoj.cz.