ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

angle-left null ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

V kampani pojišťovna zviditelní nečekanou přednost životního pojištění, konkrétně pojištění rizika hospitalizace – akčně zdarma


ČSOB Pojišťovna od 1. 4. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

Pro komunikaci v této kampani vybrala ČSOB Pojišťovna speciální benefit v akční nabídce. Jedná se o pojištění hospitalizace, které nabídne klientům bezplatně při sjednání životního pojištění. Klienti, kteří si v době kampaně sjednají životní pojištění, získají od pojišťovny 300 Kč za každý den strávený v nemocnici. V případě neodkladné operace nebo při pobytu na oddělení JIP nebo ARO vyplatí ČSOB Pojišťovna dokonce dvojnásobek.

Informace o kampani
Termín kampaně: 1. 4. – 31. 5. 2018
Sdělení kampaně: Životní pojištění, jak ho neznáte
Produktový benefit: Hospitalizace v ceně
Použitá média:
TV spoty na stanicích Nova a Prima, OOH, Internetové bannery a videa na serverech: např. idnes, Seznam, iHned, Aktualne a Youtube, POS materiály na prodejních místech


První kampaň v novém celoskupinovém komunikačním konceptu Jindra a Jindra odstartovala 12. března a byla zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a navíc je úplně zdarma. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. Nyní se v něm představuje ČSOB Pojišťovna a bude využit i pro podporu CSR projektů.

 

Vizuál kampaně ke stažení