ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku: „O čem spolu nemluvíme“
Novou on-line kampaň zaměřenou na ženy ve věku od 25 – 35 let spustila ČSOB Pojišťovna speciálně na Facebooku. Kampaň je postavená na poutavých videích reálných párů, které před kamerou mluví o tom, zda spolu chtějí mít děti a co jim na sobě vadí.
Na tato videa navazuje série článků, fotografií a dalšího obsahu, které mají za cíl přiblížit problémy, jež mohou mladé páry potkat při zakládání rodiny, jako je neplodnost, komplikace v těhotenství či narození handicapovaného dítěte.
„Jsou to témata, o kterých se svým partnerem často doma nemluvíme, a přitom jsou to ve vztahu dvou lidí klíčové věci. Proto jsme se rozhodli cílit na ženy a otevírat častokrát nepříjemná témata prostřednictvím zpovědí reálných párů. Oslovili jsme samozřejmě i samotné muže a byli jsme hodně překvapeni tím, co byli o svých pocitech schopni sdělit,“ říká Andrea Pavolková z Týmu přímé distribuce a webů ČSOB Pojišťovny.
ČSOB Pojišťovna chce touto kampaní propagovat Pojištění pro ženy a Pojištění pro muže a především nabídnout cílové skupině žen pojištění Maminka, které pomáhá překonávat úskalí spojená s otěhotněním a těhotenstvím. S pojištěním asistované reprodukce si klientka může dovolit i státem nehrazený cyklus umělého oplodnění a mimo jiné pojištění poskytuje bonus za narození vícerčat či bonusy za preventivní prohlídky.
Se stejným cílem – oslovovat cílovou skupinu budoucích maminek vznikla také microsite www.pojisteni-maminka.cz, která bude v rámci kampaně také hrát svoji úlohu.
Kampaň poběží na Facebooku do poloviny června 2016. Díky moderním reklamním trendům bude přesně cílit na své publikum a kvalita nabízeného obsahu bude po celou dobu kampaně průběžně testována.
Po obsahové stránce realizovala kampaň digitální agentura Symbio, na správě a správném reklamním cílení se podílí další digitální agentura Stario.