ČSOB Pojišťovna zrychluje výplaty záloh postiženým tornádem a pomáhá s náhradním ubytováním

angle-left null ČSOB Pojišťovna zrychluje výplaty záloh postiženým tornádem a pomáhá s náhradním ubytováním

ČSOB Pojišťovna zrychluje výplaty záloh postiženým tornádem a pomáhá s náhradním ubytováním

Klientům postiženým živelnými událostmi na jihu Moravy je ČSOB Pojišťovna připravena vyplácet zálohy na pojistné plnění už do druhého pracovního dne po nahlášení majetkové škody. Pojišťovna se dále rozhodla vyjít postiženým vstříc odpuštěním spoluúčasti za škody vzniklé v souvislosti s tornádem. Klientům, kterým tornádo zničilo osobní vozidlo, bude poskytnut náhradní vůz.

„ČSOB Pojišťovna udělá maximum pro to, aby v co nejkratší době a co nejúčinněji pomohla zmírnit utrpení a bolest těch, které postihlo ničivé tornádo a extrémní bouře,“ ujišťuje Jiří Střelický, předseda představenstva ČSOB Pojišťovny.

Součástí produktu je i nárok na náhradní ubytování do sjednaného limitu a u nejnovějších typů pojištění možnost čerpat i jednorázovou podporu nad rámec pojistného plnění ve výši 50 tisíc korun využitelnou na cokoli.

Poškození je možné oznámit jednoduše a rychle on-line Klientskou zónu, dostupnou i ve Smartbankingu nebo volat infolinku 466 100 777, která byla personálně posílena a její provozní doba rozšířena.

 

Pokyny pojištěným v případě poškození živelnou pohromou:

  1. Pokud je to možné, zachovejte klid a zabraňte vzniku dalších škod.
  2. Vzniklou událost nafoťte a sepište rozsah poškození.
  3. Po zdokumentování a sepsání můžete začít s odstraňováním následků.
  4. S opravami, které neohrožují vaše zdraví nebo majetek, vyčkejte po prohlídce nebo domluvě s pojišťovnou.
  5. Událost co nejdříve oznamte ČSOB Pojišťovně online nebo telefonicky na čísle 466 100 777