Řešení pojistné události nebylo nikdy tak snadné. ČSOB Pojišťovna spustila elektronickou Hlášenku

angle-left null Řešení pojistné události nebylo nikdy tak snadné. ČSOB Pojišťovna spustila elektronickou Hlášenku

Řešení pojistné události nebylo nikdy tak snadné. ČSOB Pojišťovna spustila elektronickou Hlášenku

Jednoduše přes mobil. Zapsat, uložit, odeslat. Tak snadné je nyní nahlášení pojistných událostí z neživotního pojištění u ČSOB Pojišťovny. Ta v uplynulých týdnech odzkoušela a spustila novou vychytávku pro své klienty.

Náš klient se přihlásí do Klientské zóny, díky tomu už o něm pojišťovna ví, nemusí doplňovat osobní údaje a jednoduše nahlásím škodu na autě, v domácnosti, z cestovního pojištění… V průběhu hlášení může rovnou přikládat potřebné dokumenty (fotky, řidičský průkaz…). Vše trvá jen pár minut a je to intuitivní. Ihned po nahlášení škody navíc klientovi přijde odkaz, přes který může sledovat, jak se řešení jeho pojistné události vyvíjí.  Je to stejně snadné, jako objednat si v e-shopu boty a sledovat, jak vám je doručují,“ popsal hlavní výhody David Bláha, vedoucí týmu přímé distribuce a webů s tím, že bankovní klient ČSOB se k hlášence dostane přes Klientskou zónu na jeden klik ze svého smartbankingu či internetbankingu.

Nový způsob hlášení škod u ČSOB Pojišťovny mohli klienti poprvé využít už v době společenských restrikcí kvůli Covidu-19. „Reagovali jsme tak na dobu, kdy byla velká poptávka po distanční komunikaci s naší firmou. Kromě infolinky a webu, tak měli klienti v rukou další velmi efektivní pomůcku, která je navíc dostupná 24/7, byť v té době pouze pro škody a autopojištění. A u klientů to hned slavilo úspěch, od února do poloviny dubna tímto způsobem nahlásili téměř tři tisíce pojistných událostí (z toho 60% z havarijní pojištění), což je více než 20% z celkového počtu nahlášených pojistných událostí z autopojištění,“ uzavírá David Bláha z ČSOB Pojišťovny. 
 
A jak taková Hlášenka v mobilu vypadá? Podívat se můžete v příloze.