Uhlídat majetek je někdy voříšek

angle-left null Uhlídat majetek je někdy voříšek

Uhlídat majetek je někdy voříšek

ČSOB Pojišťovna přichází s novou kampaní podporující koncept čekáme nečekané

S ČSOB Pojišťovnou vás už nic nepříjemně nepřekvapí. Zatímco většina běžných pojištění vás ochrání před situacemi, které se dají tušit, inovativní pojištění domácnosti Náš domov počítá i s tím, co by jiné ani nenapadlo, nebo co nepovažují za důležité. Nepředvídatelné a nepravděpodobné události se však mohou stát velmi jednoduše. Součásti pojištění tak je například pojištění jízdního kola v ceně, 5letá záruka na veškeré spotřebiče (hlavní sdělení kampaně na podzim 2016), služby deratizátora nebo třeba elektrikáře či úhrada i zapůjčených věcí při jejich krádeži. A tímto směrem se ubírá i další kampaň ČSOB Pojišťovny tentokrát s podtitulem „uhlídat majetek je někdy voříšek“, která je součástí dlouhodobějšího konceptu společnosti „čekáme nečekané“, na kterém chce do budoucna stavět mediální obraz svých produktů a služeb.

Pojištění ČSOB Pojišťovny zahrnuje v ceně i pojištění jízdního kola, a to i když jej přímo nespecifikujete ve smlouvě a to je zcela nečekané. Pokud vám jej tedy ukradnou třeba před obchodem, pojistka se na kolo vztahuje.

Tentokrát jsme na to šli jinak a propojili běžnou hlášku ze života přímo se zvířetem – v tomto případě voříškem. Hlavní hrdinkou spotu a dalších reklamních nosičů v této kampani je fenka Bára – čistokrevný voříšek. Právě tuto fenku jsme si vybrali ze dvou důvodů. Ten první je, že má za sebou velmi silný životní příběh a v soukromém životě je velmi platná, protože pomáhá postiženým dětem. Tím druhým důvodem je, že žije v Pardubicích, tedy ve stejném městě v jakém sídlí naše pojišťovna,“ uvedl Petr Milata, manažer útvaru Komunikace a reklama ČSOB Pojišťovny.

Čekáme nečekané jako dlouhodobý koncept

Všechny pojišťovny na trhu počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíme sousedy, že nám zloděj vykrade byt, že nám vyhoří zásuvka…

ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával, a jsou pro všechny překvapivé. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se klienti budou potřebovat zbavit pavouka v koupelně nebo myši na půdě, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení…

Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.

Informace o kampani

Marketingová kampaň vyzdvihuje inovativní produkt Náš domov, který kromě jiného nabízí pojištění kola v ceně produktu bez nutnosti toho, že by ho klient musel při uzavírání smlouvy specifikovat. Tento benefit výborně pasuje do konceptu „čekáme nečekané“, protože chrání klientův majetek, aniž by to čekal.

Termín kampaně: 13. 2. – 31. 3.

Sdělení kampaně: Uhlídat majetek je někdy voříšek.

Produktový benefit: Pojištění kola v ceně

Použitá média:

  • TV spot (800x)
  • 75 smartboardů na dálničních tazích a velkých městech
  • 120 CLV v krajských městech
  • Internetové bannery
  • Obálky a přílože k výročním dopisům
  • Letáky a plakáty na prodejních místech