
Tiskové zprávy
-
ČSOB Pojišťovna přichází na trh s další produktovou novinkou. Tentokrát z ní budou mít radost zejména auditoři, daňoví poradci a účetní. Nově je možno se v rámci profesní odpovědnosti zvláštní doložkou pojistit i pro případ uložení pokuty za prodlení v souvislosti s nově zavedenou zákonnou povinností kontrolních hlášení DPH, a to až do limitu sto tisíc korun. -
ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku: „O čem spolu nemluvíme“
Novou on-line kampaň zaměřenou na ženy ve věku od 25 – 35 let spustila ČSOB Pojišťovna speciálně na Facebooku. Kampaň je postavená na poutavých videích reálných párů, které před kamerou mluví o tom, zda spolu chtějí mít děti a co jim na sobě vadí. -
Nové pojištění proti internetovým rizikům slaví úspěch
Internet dnes patří k životu většiny lidí. Přináší mnoho benefitů, ale také nových rizik. Běžnému uživateli se bohužel dostávají jen velmi omezené možnosti, jak se v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto jako první v České republice uvedla začátkem roku na trh Pojištění internetových rizik. A byla to trefa do černého. Byť jde novinku, se kterou se teprve český pojistný trh seznamuje, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let. -
ČSOB Pojišťovna výrazně vylepšila pojištění rizika invalidity
ČSOB Pojišťovna od dubna výrazně vylepšila pojištění rizika invalidity. Klienti mohou využít nových podmínek a nastavit si pojistnou částku podle svých představ. Na výběr mají ze tří možností: konstantní, anuitně klesající a lineárně klesající. -
Chalupáři se vrací. Často na ně čeká nepříjemné překvapení
Počasí už tu a tam poodhalí jarní tvář a tak řada chatařů a chalupářů opět vyráží na první návštěvy nebo spíš kontroly svých víkendových a prázdninových sídel. Často na ně ale čeká nepříjemné překvapení v podobě vyloupené nebo vandalem poničené nemovitosti. Mimo hlavní sezonu se totiž chaty a chalupy stávají častěji terčem zlodějů. -
Pět nejčastějších úrazů dětí a dospělých o jarních prázdninách
V neděli skončil letošní cyklus jarních prázdnin, který odstartoval 1. února. Z hlediska sněhové nadílky nepatřil tento ročník k nejbohatším, zato v oblasti nahlášených úrazů nezaostal za minulými lety. ČSOB Pojišťovna opět přijala několik set hlášení pojistných událostí a sestavila žebříček 5 nejčastějších poranění u dětí a dospělých, jež si přivodili tuto zimu o jarních prázdninách. -
ČSOB Pojišťovna zvyšuje svůj tržní podíl. Zisk společnosti za rok 2015 činí 716 milionů korun
ČSOB Pojišťovna zvýšila v roce 2015 svůj tržní podíl. Aktuálně činí 6,8%, což je o 0,4% více než v roce předešlém. Přepočítáno na předepsané pojistné je to skok vzhůru o půl miliardy, ze 7,4 miliardy korun v roce 2014 na 7,9 miliardy v roce 2015. Kvalitního výsledku dosáhla společnost i v oblasti hospodářského výsledku, který činí za uplynulý rok zisk ve výši 716 milionů korun. -
V roce 2015 nejčastěji způsobovali nehody řidiči z Prahy a Ostravy, nejméně často byli viníky motoristé ze Žďáru nad Sázavou či Třebíče
S největším procentem zaviněných nehod stanuli v čele tradičního žebříčku ČSOB Pojišťovny podle okresů za uplynulý rok 2015 motoristé z Prahy a Ostravy. Na opačném pólu tabulky figurují řidiči z okresů Žďár nad Sázavou, Třebíč a Havlíčkův Brod. Vyplývá to z ČSOBP Indexu, kterým ČSOB Pojišťovna dlouhodobě sleduje, jak se liší frekvence pojistných událostí z povinného ručení u řidičů osobních aut z jednotlivých okresů republiky. -
Nové pojištění proti internetovým rizikům lze nyní sjednat i on-line. ČSOB Pojišťovna novinku podpoří kampaní
Jen pár dní poté, co ČSOB Pojišťovna uvedla jako první na český trh pojištění proti internetovým rizikům, přichází s dalším primátem. Nové pojištění lze sjednat tou nejjednodušší možnou cestou – on-line na internetu. Od února navíc ČSOB Pojišťovna novinku podpoří internetovou kampaní. -
Nové pojištění proti internetovým rizikům. ČSOB Pojišťovna jako první v ČR podává pomocnou ruku běžným uživatelům internetu.
Internet dnes patří k životu většiny lidí. Přináší mnoho benefitů, ale také nových rizik. Ta mají několik podob – od doručení vadného zboží přes zneužití osobních dat nebo kreditní karty až po kyberšikanu. Běžnému uživateli se bohužel dostávají jen velmi omezené možnosti, jak se v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto jako první v České republice uvádí na trh Pojištění internetových rizik.