Obrázek pozadí

Tiskové zprávy

  • Uzavřít pojistnou smlouvu bez papíru? V ČSOB Pojišťovně je to možné.

    Je to jednoduché, klient přijde na pobočku ČSOB Pojišťovny a za pár minut odchází pojištěn bez jediného papíru. Veškeré formality byly vyřízeny elektronicky a dokonce i jeho podpis byl zaznamenán elektronicky (tzv. biometrický podpis), přičemž pro klienta to bylo stejně snadné, jako by se podepsal na papír. Jen v tomto případě papír nahrazuje obrazovka tabletu. A kde jsou ty smlouvy? Ty už má v době odchodu z pobočky dávno u sebe doma v počítači.

  • ČSOB Pojišťovna spouští novou reklamní kampaň: „Pojištění je dobrá rada“

    Novou reklamní kampaň s podtitulem „Pojištění je dobrá rada" spouští od 1. září 2014 ČSOB Pojišťovna. Kampaň se objeví na televizních obrazovkách, billboardech, v tisku a byla vytvořena i speciální webová stránka. Po prodejní stránce se kampaň zaměří především na podporu životního pojištění a pojištění majetku a odpovědnosti. Po dobu trvání kampaně je její součástí i akční nabídka pro klienty v podobě dárků za sjednání smlouvy, kterými jsou osvětlení na kolo a poukaz na roční cestovní pojištění.

  • Dušan Quis ředitelem Divize obchodní ČSOB Pojišťovny

    S platností od 1. srpna 2014 se stane pan Dušan Quis novým ředitelem obchodní divize ČSOB Pojišťovny. Tato pozice nebyla obsazena od 5. března 2013, kdy z ní odešel pan Petr Beneš. V tomto meziobdobí byl obchod ČSOB Pojišťovny řízen přímo předsedou představenstva ČSOB Pojišťovny Jeroenem van Leeuwenem. Dušan Quis se po získání všech regulatorních povolení stane členem představenstva ČSOB Pojišťovny.

  • Velikonoce jsou tu, pozor na opilé řidiče, ale i cyklisty a chodce

    Nejen malovaná vajíčka, pomlázka zdobená pentličkami, ale i alkohol je u nás běžnou součástí oslav velikonočních svátků. Neměl by však být součástí silničního provozu. Bohužel, jak potvrzují statistiky ČSOB Pojišťovny i Policie České republiky, riziko střetu s opilým řidičem nebo i cyklistou či chodcem o Velikonocích pravidelně prudce narůstá.

  • Inovativní přístup k pojištění nese ovoce

    Stanovení ceny povinného ručení nikoliv podle parametrů vozidla, ale podle parametrů jeho řidiče. Revoluční způsob vypočtu ceny, se kterým pojišťovna přišla na trh jako první v roce 2011, klienty oslovil a v těchto dnech ČSOB Pojišťovna prolomila hranici jedné miliardy korun v předepsaném pojistném z pojištění vozidel občanů v oblasti tzv. „povinného ručení“.

  • ČSOB Pojišťovna vyplatila loni klientům 8,9 miliardy korun

    ČSOB Pojišťovna vyplatila svým klientům v loňském roce ze sjednaných pojištění přes 8,9 miliard korun. Celkem 6,1 miliardy korun přitom získali klienti ze životního pojištění, v neživotním pojištění uhradila ČSOB Pojišťovna za škody na majetku a další pojistné události 2,8 miliardy korun. Celkový rozsah finančních náhrad klesl meziročně o 0,7 miliardy korun.

  • ČSOB Pojišťovna loni vytvořila zisk 635 milionů korun

    ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2013 čistý zisk ve výši 635 milionů korun, což je o 15 milionů korun více než v roce 2012. Meziročního nárůstu ve výsledku hospodaření dosáhla společnost i přes řadu živelných událostí (červnové povodně, orkán Xaver), které sužovaly Českou republiku v minulém roce a způsobily škody za stovky milionů korun. V předepsaném pojistném, které je hlavním ukazatelem obchodního výsledku, pak ČSOB Pojišťovna v roce 2013 dosáhla (podle metodiky ČAP) výsledku 7,4 miliardy korun.

  • Šest nejčastějších úrazů zimě

    Vypadá to, že letošní zima se konečně trvaleji usadila na našich horách a v období od února do března – tzv. jarních prázdnin – do nich vyrazí značná část lidí z České republiky. Ale pozor! Právě v tomto období prudce stoupá pravděpodobnost vzniku úrazu. ČSOB Pojišťovna sestavila podle svých statistik žebříček šesti nejčastějších úrazů, na něž by si lidé měli dávat obzvlášť pozor. Přikládáme i základní pravidla prevence, jak takovým úrazům nejlépe předcházet.

Je zobrazeno 61 - 70 položek z celkového počtu 71.