Tiskové zprávy

Žaludeční nevolnosti, poruchy motoru a prasklé pneumatiky. Jaké problémy jsou pro Čechy na letních dovolených nejobvyklejší?

Tradiční letní dovolené se nezadržitelně blíží, dlouhodobě nejsilnějšími dovolenkovými měsíci jsou červenec a srpen, hlavně díky velkým letním prázdninám a ideálnímu počasí. K dovoleným však nepatří pouze radovánky na pláži a příjemné chvíle strávené s blízkými – občas se i sebelépe naplánované cesty mohou zkomplikovat nepředvídatelnými situacemi. Pokud se navíc týkají poruchy auta či zdravotních komplikací, dokážou udělat čáru přes dovolenkový rozpočet.  

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna finalizuje architektonickou soutěž nové budovy

ČSOB Pojišťovna nadále pokračuje v přípravách na výstavbu nové budovy v Pardubicích. V lokalitě bývalé Prokopky na Palackého třídě vybuduje moderní administrativní centrum své společnosti, do kterého se nastěhují všichni její pardubičtí zaměstnanci, kteří jsou nyní rozptýleni ve třech různých budovách po městě. 

Pokračovat ve čtení

Lymeská borelióza v Česku postihne 4 tisíce lidí ročně

Brzký nástup jara a teplotně nadprůměrné léto se v posledních letech stává v Česku běžným jevem. Teplé a suché počasí s sebou ale přináší i rizika, třeba vysoký počet klíšťat v přírodě. Jen málo druhů je přitom v České republice tak velkým zdravotním rizikem, jako jsou právě klíšťata. Přenašeči lymeské boreliózy každý rok nakazí kolem 4 tisíc lidí. V nejzávažnějších případech přitom mohou způsobit trvalé následky na celý život. Chránit se přitom lze několika způsoby: kromě těch tradičnějších je možné se proti borelióze či klíšťové encefalitidě i pojistit.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna představuje: Pohodlné placení pojistného Inkasem bez starostí

ČSOB Pojišťovna od prvního dubna představuje zcela novou službu pro klienty. Ta jim umožní pohodlné a jednoduché placení pojistného. Inkaso bez starostí si klade za cíl minimalizovat starosti klientů s placením – pojišťovna totiž sama vše zařídí za klienta. Jde o další službu pro společné klienty banky a pojišťovny v rámci bankopojišťovací koncepce Skupiny ČSOB.

Pokračovat ve čtení

Jarní prázdniny? To jsou v případě nehody i drahé návraty domů

Pro mnoho lidí je dovolená na horách nedílnou součástí zimy. Zvláště o jarních prázdninách sedá řada lidí za volant a vyráží lyžovat. Ti, kterým jsou české hory malé, míří stále častěji do zahraničí. Přes zimu jezdí Češi nejvíce do alpských zemí, zvláště do Rakouska, ale také do Itálie či Francie. Na cestě ale mnohdy nedodržují předepsanou rychlost. Často havarují již při průjezdu přes sousední Německo. A pokud není vozidlo snadno a rychle opravitelné v zahraničí, samotný odtah vozu do ČR se pak vyšplhá až na několik desítek tisíc korun. Proto se v těchto případech více než kdy jindy vyplatí si ohlídat dobré připojištění asistenčních služeb. 

Pokračovat ve čtení

Co dělají, když nejste doma? Domácí mazlíčci si mohou ublížit lehce, pojistit je můžete i s domem či bytem

Vnímáme je jako členy rodiny, bojíme se o ně, rozmazlujeme je a na péči o ně padnou tisíce korun ročně. Řeč je pochopitelně o našich domácích miláčcích – ať už doma máme kočku, psa nebo obojí, o jejich zdravotní stav má obavy 74 % dotázaných, u 20 % z nich pak zvíře doma zranění utrpělo. Vyplynulo to z průzkumu, který si nechala zpracovat ČSOB Pojišťovna.

Pokračovat ve čtení

Přes 70 procent Čechů má pojištěnou domácnost. Většina už ale neví, co vše pojištění zahrnuje

Valná většina Čechů má svou domácnost dobře pojištěnou a vědí proč. Celou třetinu z nich totiž postihla nějaká domácí katastrofa. Fakt, že se Češi o své domovy jednoduše bojí, vychází z říjnového průzkumu ČSOB Pojišťovny. Největší strach mají z vykradení domácnosti. Té se obává 85,5 procent dotázaných. Průzkum dále ukázal, že většina respondentů (57 %) neví o možnosti pojištění mazlíčka a interního vybavení v rámci pojištění domácnosti.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň. Pojištění domácnosti ochrání i vašeho mazlíčka

ČSOB Pojišťovna 1. 10. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje pojištění domků a domácností Náš domov s podtitulem „Kdo pohlídá ty, kteří hlídají vás“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň podporuje komunikační linku skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci pojišťovny tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára.

Pokračovat ve čtení

Jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace? Upřednostňujeme pojištění svého majetku, před životní pojistkou

Téměř polovina (45 %) obyvatelů České republiky má uzavřeno životní pojištění. Ještě více Čechů (58 %) má pojištěn svůj majetek proti krádežím nebo poškození přírodními živly. Zda jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace a z čeho mají největší strach, zjišťovala v aktuálním průzkumu ČSOB Pojišťovna.

Pokračovat ve čtení

Je zobrazeno 31 - 40 položek z celkového počtu 97.