Jak na smlouvy

Jak na smlouvy

Naše pobočky jsou až do odvolání uzavřeny.

 

V tuto chvíli bohužel není možné vyřídit vaše požadavky týkající se smluv s poradci.

Věříme, že si vyberete z následujících možností, jak se s námi spojit, které pro vás budou neméně komfortní.

Vyberte si, co potřebujete řešit

Chci změnit své osobní, kontaktní nebo adresní údaje

 

Z Klientské zóny přejděte do Účtu online, vyberte možnost "Změnit" a dále pokračujte na výběr požadované změny z roletky.

 

 

Napište nám na info@csobpoj.cz.

 

 

Klientská linka 466 100 777 je dostupná od pondělí do pátku 8 - 18 h.

 

 

Požadavek můžete zaslat písemně na adresu:

ČSOB Pojišťovna
Masarykovo náměstí 1458
530 02 Pardubice - Zelené předměstí

 

Chci změnit své neživotní pojištění

 

Máte u nás pojištěné vozidlo, dům, či odpovědnost a potřebujete změnit limity, přidat připojištění nebo změnit četnost platby? Můžete využít náš kontaktní formulář. 

Přejít na kontaktní formulář

 

 

Napište nám na info@csobpoj.cz.

 

 

Klientská linka 466 100 777 je dostupná od pondělí do pátku 8 - 18 h.

 

 

Požadavek můžete zaslat písemně na adresu:

ČSOB Pojišťovna
Masarykovo náměstí 1458
53002 Pardubice - Zelené předměstí

 

Chci změnit své životní pojištění

 

Potřebujete změnit daňovou variantu, změnit na své smlouvě obmyšlenou osobu? Chcete svoji životní smlouvu vypovědět? 

Požadavek můžete zaslat písemně na adresu:

ČSOB Pojišťovna
Masarykovo náměstí 1458,
53002, Pardubice - Zelené předměstí

Pozor: Pokud ukončujete pojistnou smlouvu a výplata překročí částku 25 000 Kč, bude potřeba vaše identifikace (tj. ověření a zaznamenání identifikačních údajů dle zákona).

 

Dotaz na platbu pojištění

 

Napište nám na info@csobpoj.cz.

 

 

Klientská linka 466 100 777 je dostupná od pondělí do pátku 8 - 18 h.

 

 

Platbu pojištění je možné kartou z prostředí Klientské zóny.

 

S čím dalším vám můžeme pomoci

 

Komu by se nelíbilo, že za vás někdo něco dělá a vy můžete svůj čas věnovat něčemu jinému. A přitom je to tak jednoduché. Stačí si jen vybrat tento moderní, pohodlný a jednoduchý zůsob placení při sjednání nebo úpravě smlouvy a od té chvíle už bude vše na nás.

 

  • Nemusíte nic zařizovat v bance.
  • Nemusíte hlídat termíny ani výši platby.
  • Zařídíme vše za vás.

 

Co potřebuji udělat? 

Nejdříve je potřeba podat písemnou žádost, kterou s vámi sepíše váš osobní poradce. Naše poradce v tuto chvíli není možné navštívit osobně, ale jsou dostupní na e-mailu a telefonu a je možné se s nimi předběžně se domluvit na schůzce.

Přejít na mapu poboček

 

 

Převodem na účet

 

  • číslo účtu pro životní pojištění: 130450683/0300
  • číslo účtu pro neživotní retailové pojištění: 187078376/0300
  • číslo účtu pro pojištění podnikatelských rizik: 180135112/0300
  • číslo účtu pro flotilové pojištění: 157411676/0300

 

Variabilní symbol: Jako variabilní symbol použijte číslo vaší smlouvy. Najdete ho přímo na smlouvě, v zaslaném e-mailu nebo po přihlášení do Online klientské zóny.

 


 

Platba pomocí QR kódu

 

Pomocí chytrého telefonu (nebo platbomatu) můžete vyfotit QR kód na vaší faktuře - ve vaší bankovní aplikaci automaticky vyplní údaje pro platební příkaz.

Kde najdu QR kód?

 

 

Pro výpověď smlouvy neživotního pojištění můžete využít náš kontaktní formulář.

 

Přihlašte se do Klientské zóny

A uvidíte všechny své smlouvy pohromadě on-line.

Chcete s námi řešit jiný požadavek?

Jsme zde pro vás a rádi vám pomůžeme.

Zákaznická linka

466 100 777

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Nechte si zavolat

Napište nám

Využijte náš online formulář nebo nám napište na adresu info@csobpoj.cz

Napsat zprávu