Jak na smlouvy

Jak na smlouvy

Jsou vaše pojistné smlouvy aktuální? 

 

Je pravděpodobné, že pojistná smlouva, kterou jste uzavřeli před mnoha lety už nemusí odpovídat vašim stávajícím potřebám. Stejně tak nemusí na smlouvě sedět vaše kontaktní údaje nebo adresa. To může vést k nepříjemnostem, kdy vám zašleme dopis na nesprávnou adresu. 

Věnujte chvilku svým pojistným smlouvám a dejte nám vědět, pokud cokoli potřebujete upravit či změnit. Jsme zde pro vás! 

 

Přihlašte se do Klientské zóny

A uvidíte všechny své smlouvy pohromadě on-line.

Vyberte si, co potřebujete řešit

Přestěhovali jste se nebo jste změnili svůj e-mail nebo telefon? Dejte nám o tom vědět. Využít můžete naše kontaktní formuláře.  

 

Úprava smlouvy životního pojištění 

 

Pokud chcete upravit parametry svého životního pojištění nebo změnit na smlouvě obmyšlenou osobu či osobu pojistníka, je potřeba sepsat písemnou žádost. Tuto žádost s vámi sepíše váš osobní poradce. Můžete se také obrátit na kteroukoli naši pobočku, kde vám rádi pomůžeme.

Přejít na mapu poboček

 


Úprava smlouvy neživotního pojištění

 

Máte u nás pojištěné vozidlo, dům, či odpovědnost a potřebujete změnit limity, přidat připojištění nebo změnit četnost platby? Můžete využít náš kontaktní formulář. 

Přejít na kontaktní formulář

Komu by se nelíbilo, že za vás někdo něco dělá a vy můžete svůj čas věnovat něčemu jinému. A přitom je to tak jednoduché. Stačí si jen vybrat tento moderní, pohodlný a jednoduchý zůsob placení při sjednání nebo úpravě smlouvy a od té chvíle už bude vše na nás.

 

  • Nemusíte nic zařizovat v bance.
  • Nemusíte hlídat termíny ani výši platby.
  • Zařídíme vše za vás.

 

Co potřebuji udělat? 

Nejdříve je potřeba podat písemnou žádost, kterou s vámi sepíše váš osobní poradce. Můžete se také obrátit na kteroukoli naši pobočku, kde vám rádi pomůžeme.

Přejít na mapu poboček

 

Převodem na účet

 

  • číslo účtu pro životní pojištění: 130450683/0300
  • číslo účtu pro neživotní retailové pojištění: 187078376/0300
  • číslo účtu pro pojištění podnikatelských rizik: 180135112/0300
  • číslo účtu pro flotilové pojištění: 157411676/0300

 

Variabilní symbol: Jako variabilní symbol použijte číslo vaší smlouvy. Najdete ho přímo na smlouvě, v zaslaném e-mailu nebo po přihlášení do Online klientské zóny.

 


 

Kartou na pobočce

 

Pojistné můžete zaplatit kartou na všech pobočkách ČSOB Pojišťovny. Přijímáme karty MasterCard, Maestro, VISA a VISA Electron.

Najít nejbližší pobočku


 

Platba pomocí QR kódu

 

Pomocí chytrého telefonu (nebo platbomatu) můžete vyfotit QR kód na vaší faktuře - ve vaší bankovní aplikaci automaticky vyplní údaje pro platební příkaz.

Kde najdu QR kód?

 

V tomto případě je nutné podat písemnou žádost, kterou s vámi sepíše váš osobní poradce. Můžete se také obrátit na kteroukoli naši pobočku, kde vám rádi pomůžeme. 

Přejít na mapu poboček

V tomto případě je nutné podat písemnou žádost, kterou s vámi sepíše váš osobní poradce.Můžete se také obrátit na kteroukoli naši pobočku, kde vám rádi pomůžeme. 

Přejít na mapu poboček

Výpověď smlouvy životního pojištění 

 

Pokud chcete vypovědět smlouvu životního pojištění, je potřeba sepsat písemnou žádost, kterou s vámi sepíše váš osobní poradce. Můžete se také obrátit na kteroukoli naši pobočku, kde vám rádi pomůžeme.

Přejít na mapu poboček

 


Výpověď smlouvy neživotního pojištění

 

Pro výpověď smlouvy neživotního pojištění můžete využít náš kontaktní formulář. 

Přejít na kontaktní formulář

Chcete s námi řešit jiný požadavek?

Jsme zde pro vás a rádi vám pomůžeme.

Zákaznická linka

466 100 777

V pracovní dny od 7 do 18 hod.

Nechte si zavolat

Napište nám

Využijte náš online formulář nebo nám napište na adresu info@csobpoj.cz

Napsat zprávu

Navštivte nás

Najděte si nejbližší pobočku, poradce nebo smluvní servis. Těšíme se na vás.

Vyhledat na mapě