Obrázek pozadí

Tiskové zprávy

  • Jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace? Upřednostňujeme pojištění svého majetku, před životní pojistkou

    Téměř polovina (45 %) obyvatelů České republiky má uzavřeno životní pojištění. Ještě více Čechů (58 %) má pojištěn svůj majetek proti krádežím nebo poškození přírodními živly. Zda jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace a z čeho mají největší strach, zjišťovala v aktuálním průzkumu ČSOB Pojišťovna.

  • Bubáky vystřídal v dospělosti strach z výšek a pavouků. V ideálním světě bychom se ale pojistili proti nemoci a lidské hlouposti

    Čeho jsme se děsili jako malí a čeho se bojíme v dospělosti? Aktuální průzkum ČSOB Pojišťovny ukazuje, že iracionální strachy nás provází i v pozdějším věku. Tak například celá čtvrtina českých mužů má strach z výšek, stejné množství žen má zase největší strach z pavouků a hadů. Ničeho se podle průzkumu nebojí jen 12 % z nás. Kdybychom pak dostali na výběr, proti čemu bychom se chtěli v ideálním světě pojistit, nejvíce z nás by zvolilo pojištění proti vážné nemoci, lidské hlouposti, nebo dokonce proti smůle v životě.

  • Průměrně si pobudeme v nemocnici 6 dní. ČSOB Pojišťovna nyní nabízí za každý takový den 300 Kč

    V roce 2017 registrovala ČSOB Pojišťovna bezmála 11 tisíc pojistných událostí souvisejících s hospitalizací. Nejčastěji z důvodu nemoci oběhové soustavy. V průměru si každý hospitalizovaný v minulém roce pobyl v nemocnici šest dní. ČSOB Pojišťovna přichází od dubna s nabídkou pojištění hospitalizace zdarma při uzavření jejího životního pojištění Forte.

  • ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

    ČSOB Pojišťovna od 1. 4. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

  • Pět nejčastějších úrazů o jarních prázdninách

    Pátý únorový den začne v České republice letošní cyklus jarních prázdnin. Lidé si vyrážejí nejčastěji užívat sněhové nadílky do českých nebo zahraničních zimních středisek. Bohužel je to i období, kdy každoročně stoupá počet hlášených pojistných událostí, zejména úrazů. ČSOB Pojišťovna sestavila na základě statistik z loňských jarních prázdnin žebříček 5 nejčastějších poranění u dětí a dospělých, jež si přivodili minulou zimu právě o jarních prázdninách, a na které je tudíž potřeba si dát největší pozor.

  • Na všech pobočkách ČSOB Pojišťovny lze nyní platit kartou

    Klienti ČSOB Pojišťovny dostali dodatečný dárek k Vánocům v podobě pohodlného placení kartou na všech jejích pobočkách. Těch má společnost v rámci celé České republiky více než dvě stě (225). Bezhotovostní způsob placení na všech svých obchodních místech navíc kromě ČSOB Pojišťovny zatím nenabízí žádná jiná pojišťovna na českém trhu.

  • ČSOB Pojišťovna postaví novou centrálu v areálu bývalé Prokopky

    ČSOB Pojišťovna bude sídlit v Pardubicích na jiné adrese. Nebude se ale stěhovat daleko. Svou novou centrálu totiž postaví v areálu bývalé Prokopky, což je co by kamenem dohodil od stávající centrály. Projekt výstavby nové centrály chce pojišťovna realizovat přibližně během pěti let.

  • Nejlepší životní pojišťovnou 2017 je ČSOB Pojišťovna

    Devátý ročník soutěže Hospodářských novin Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna již zná své vítěze. Z osmi vyhlašovaných kategorií získala Skupina ČSOB dohromady pět ocenění. Na prvním místě se umístila nejen v kategoriích Nejlepší banka a Bankovní inovátor, ale i Nejlepší životní pojišťovna 2017. Stříbro si pak zasloužila za Klientsky nejpřívětivější banku 2017. Poštovní spořitelna získala v této kategorii bronzovou cenu. Skupina ČSOB tak znovu ukázala, že patří mezi klíčové hráče na finančním trhu a že svým klientům dokáže poskytovat velmi kvalitní služby společně se stabilním a inovativním zázemím, což se navíc pozitivně odráží i v hospodářských výsledcích společností.

  • ČSOB a ČSOB Pojišťovna nově nabízí Pojištění pravidelných plateb k bankovnímu účtu

    ČSOB Pojišťovna ve spolupráci s ČSOB začala od září nabízet ochranu před nečekaným výpadkem příjmu. Jde o Pojištění pravidelných plateb k bankovnímu účtu, které pomůže překlenout nenadálé životní události. Produkt vyvinula ČSOB Pojišťovna a je nabízen výhradně prostřednictvím banky ČSOB. Díky unikátnímu modelu bankopojištění, tak Skupina ČSOB může svým klientům nabídnout další mimořádnou službu.

  • Podnikání bez rizika nyní i pro živnostníky a malé firmy. Na trh přichází unikátní pojištění jednotlivých faktur proti nezaplacení

    Počty bankrotů v Česku mezi lety 2008 a 2015 neustále rostly a s tím přibývalo i neproplacených faktur pro dodavatele. Komplexní pojištění pohledávek pro velké firmy na trhu existuje již řadu let, ale statisíce malých a středních podnikatelů na něj dosud nemohly dosáhnout. S unikátním „InsurTech“ řešením nyní přichází makléřská pojišťovací společnost INSIA ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou. Na stránce www.PojištěnáFaktura.cz si mohou podnikatelé jednoduše zajistit právě ty transakce, které sami považují za rizikové.

Je zobrazeno 1 - 10 položek z celkového počtu 68.