Obrázek pozadí

Tiskové zprávy

  • Co dělají, když nejste doma? Domácí mazlíčci si mohou ublížit lehce, pojistit je můžete i s domem či bytem

    Vnímáme je jako členy rodiny, bojíme se o ně, rozmazlujeme je a na péči o ně padnou tisíce korun ročně. Řeč je pochopitelně o našich domácích miláčcích – ať už doma máme kočku, psa nebo obojí, o jejich zdravotní stav má obavy 74 % dotázaných, u 20 % z nich pak zvíře doma zranění utrpělo. Vyplynulo to z průzkumu, který si nechala zpracovat ČSOB Pojišťovna.

  • Přes 70 procent Čechů má pojištěnou domácnost. Většina už ale neví, co vše pojištění zahrnuje

    Valná většina Čechů má svou domácnost dobře pojištěnou a vědí proč. Celou třetinu z nich totiž postihla nějaká domácí katastrofa. Fakt, že se Češi o své domovy jednoduše bojí, vychází z říjnového průzkumu ČSOB Pojišťovny. Největší strach mají z vykradení domácnosti. Té se obává 85,5 procent dotázaných. Průzkum dále ukázal, že většina respondentů (57 %) neví o možnosti pojištění mazlíčka a interního vybavení v rámci pojištění domácnosti.

  • ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň. Pojištění domácnosti ochrání i vašeho mazlíčka

    ČSOB Pojišťovna 1. 10. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje pojištění domků a domácností Náš domov s podtitulem „Kdo pohlídá ty, kteří hlídají vás“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň podporuje komunikační linku skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci pojišťovny tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára.

  • Jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace? Upřednostňujeme pojištění svého majetku, před životní pojistkou

    Téměř polovina (45 %) obyvatelů České republiky má uzavřeno životní pojištění. Ještě více Čechů (58 %) má pojištěn svůj majetek proti krádežím nebo poškození přírodními živly. Zda jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace a z čeho mají největší strach, zjišťovala v aktuálním průzkumu ČSOB Pojišťovna.

  • Bubáky vystřídal v dospělosti strach z výšek a pavouků. V ideálním světě bychom se ale pojistili proti nemoci a lidské hlouposti

    Čeho jsme se děsili jako malí a čeho se bojíme v dospělosti? Aktuální průzkum ČSOB Pojišťovny ukazuje, že iracionální strachy nás provází i v pozdějším věku. Tak například celá čtvrtina českých mužů má strach z výšek, stejné množství žen má zase největší strach z pavouků a hadů. Ničeho se podle průzkumu nebojí jen 12 % z nás. Kdybychom pak dostali na výběr, proti čemu bychom se chtěli v ideálním světě pojistit, nejvíce z nás by zvolilo pojištění proti vážné nemoci, lidské hlouposti, nebo dokonce proti smůle v životě.

  • Průměrně si pobudeme v nemocnici 6 dní. ČSOB Pojišťovna nyní nabízí za každý takový den 300 Kč

    V roce 2017 registrovala ČSOB Pojišťovna bezmála 11 tisíc pojistných událostí souvisejících s hospitalizací. Nejčastěji z důvodu nemoci oběhové soustavy. V průměru si každý hospitalizovaný v minulém roce pobyl v nemocnici šest dní. ČSOB Pojišťovna přichází od dubna s nabídkou pojištění hospitalizace zdarma při uzavření jejího životního pojištění Forte.

  • ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

    ČSOB Pojišťovna od 1. 4. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

  • Pět nejčastějších úrazů o jarních prázdninách

    Pátý únorový den začne v České republice letošní cyklus jarních prázdnin. Lidé si vyrážejí nejčastěji užívat sněhové nadílky do českých nebo zahraničních zimních středisek. Bohužel je to i období, kdy každoročně stoupá počet hlášených pojistných událostí, zejména úrazů. ČSOB Pojišťovna sestavila na základě statistik z loňských jarních prázdnin žebříček 5 nejčastějších poranění u dětí a dospělých, jež si přivodili minulou zimu právě o jarních prázdninách, a na které je tudíž potřeba si dát největší pozor.

  • Na všech pobočkách ČSOB Pojišťovny lze nyní platit kartou

    Klienti ČSOB Pojišťovny dostali dodatečný dárek k Vánocům v podobě pohodlného placení kartou na všech jejích pobočkách. Těch má společnost v rámci celé České republiky více než dvě stě (225). Bezhotovostní způsob placení na všech svých obchodních místech navíc kromě ČSOB Pojišťovny zatím nenabízí žádná jiná pojišťovna na českém trhu.

  • ČSOB Pojišťovna postaví novou centrálu v areálu bývalé Prokopky

    ČSOB Pojišťovna bude sídlit v Pardubicích na jiné adrese. Nebude se ale stěhovat daleko. Svou novou centrálu totiž postaví v areálu bývalé Prokopky, což je co by kamenem dohodil od stávající centrály. Projekt výstavby nové centrály chce pojišťovna realizovat přibližně během pěti let.

Je zobrazeno 1 - 10 položek z celkového počtu 71.