Obrázek pozadí

Tiskové zprávy

  • Jarní prázdniny? To jsou v případě nehody i drahé návraty domů

    Pro mnoho lidí je dovolená na horách nedílnou součástí zimy. Zvláště o jarních prázdninách sedá řada lidí za volant a vyráží lyžovat. Ti, kterým jsou české hory malé, míří stále častěji do zahraničí. Přes zimu jezdí Češi nejvíce do alpských zemí, zvláště do Rakouska, ale také do Itálie či Francie. Na cestě ale mnohdy nedodržují předepsanou rychlost. Často havarují již při průjezdu přes sousední Německo. A pokud není vozidlo snadno a rychle opravitelné v zahraničí, samotný odtah vozu do ČR se pak vyšplhá až na několik desítek tisíc korun. Proto se v těchto případech více než kdy jindy vyplatí si ohlídat dobré připojištění asistenčních služeb.

  • Co dělají, když nejste doma? Domácí mazlíčci si mohou ublížit lehce, pojistit je můžete i s domem či bytem

    Vnímáme je jako členy rodiny, bojíme se o ně, rozmazlujeme je a na péči o ně padnou tisíce korun ročně. Řeč je pochopitelně o našich domácích miláčcích – ať už doma máme kočku, psa nebo obojí, o jejich zdravotní stav má obavy 74 % dotázaných, u 20 % z nich pak zvíře doma zranění utrpělo. Vyplynulo to z průzkumu, který si nechala zpracovat ČSOB Pojišťovna.

  • Přes 70 procent Čechů má pojištěnou domácnost. Většina už ale neví, co vše pojištění zahrnuje

    Valná většina Čechů má svou domácnost dobře pojištěnou a vědí proč. Celou třetinu z nich totiž postihla nějaká domácí katastrofa. Fakt, že se Češi o své domovy jednoduše bojí, vychází z říjnového průzkumu ČSOB Pojišťovny. Největší strach mají z vykradení domácnosti. Té se obává 85,5 procent dotázaných. Průzkum dále ukázal, že většina respondentů (57 %) neví o možnosti pojištění mazlíčka a interního vybavení v rámci pojištění domácnosti.

  • ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň. Pojištění domácnosti ochrání i vašeho mazlíčka

    ČSOB Pojišťovna 1. 10. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje pojištění domků a domácností Náš domov s podtitulem „Kdo pohlídá ty, kteří hlídají vás“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň podporuje komunikační linku skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci pojišťovny tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára.

  • Jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace? Upřednostňujeme pojištění svého majetku, před životní pojistkou

    Téměř polovina (45 %) obyvatelů České republiky má uzavřeno životní pojištění. Ještě více Čechů (58 %) má pojištěn svůj majetek proti krádežím nebo poškození přírodními živly. Zda jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace a z čeho mají největší strach, zjišťovala v aktuálním průzkumu ČSOB Pojišťovna.

  • Bubáky vystřídal v dospělosti strach z výšek a pavouků. V ideálním světě bychom se ale pojistili proti nemoci a lidské hlouposti

    Čeho jsme se děsili jako malí a čeho se bojíme v dospělosti? Aktuální průzkum ČSOB Pojišťovny ukazuje, že iracionální strachy nás provází i v pozdějším věku. Tak například celá čtvrtina českých mužů má strach z výšek, stejné množství žen má zase největší strach z pavouků a hadů. Ničeho se podle průzkumu nebojí jen 12 % z nás. Kdybychom pak dostali na výběr, proti čemu bychom se chtěli v ideálním světě pojistit, nejvíce z nás by zvolilo pojištění proti vážné nemoci, lidské hlouposti, nebo dokonce proti smůle v životě.

  • Průměrně si pobudeme v nemocnici 6 dní. ČSOB Pojišťovna nyní nabízí za každý takový den 300 Kč

    V roce 2017 registrovala ČSOB Pojišťovna bezmála 11 tisíc pojistných událostí souvisejících s hospitalizací. Nejčastěji z důvodu nemoci oběhové soustavy. V průměru si každý hospitalizovaný v minulém roce pobyl v nemocnici šest dní. ČSOB Pojišťovna přichází od dubna s nabídkou pojištění hospitalizace zdarma při uzavření jejího životního pojištění Forte.

  • ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

    ČSOB Pojišťovna od 1. 4. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

  • Pět nejčastějších úrazů o jarních prázdninách

    Pátý únorový den začne v České republice letošní cyklus jarních prázdnin. Lidé si vyrážejí nejčastěji užívat sněhové nadílky do českých nebo zahraničních zimních středisek. Bohužel je to i období, kdy každoročně stoupá počet hlášených pojistných událostí, zejména úrazů. ČSOB Pojišťovna sestavila na základě statistik z loňských jarních prázdnin žebříček 5 nejčastějších poranění u dětí a dospělých, jež si přivodili minulou zimu právě o jarních prázdninách, a na které je tudíž potřeba si dát největší pozor.

Je zobrazeno 1 - 10 položek z celkového počtu 73.