Pojištění majetku

Díky pojištění majetku od ČSOB Pojišťovny pojistíte svůj dům od podlahy až po střechu.

Proč byste měli mít pojištění majetku od ČSOB Pojišťovny?

Prodloužená záruka na elektroniku do 10 let stáří věci
Nonstop asistenční služby s limity 10 000 Kč
Ekologické zvýhodnění
Pojištění hodnotných věcí po celé Evropě
Široká pojistná ochrana i v nejnižší variantě

Pojištění domácnosti

Pojistěte si svou domácnost! Nabízíme širokou pojistnou ochranu již v základní variantě, a to včetně požáru, výbuchu či vodovodní škody.

 

Sleva 10 % při sjednání on-line

Více informací

Pojištění stavby (nemovitosti)

Pojistěte si dům, byt nebo chatu! Pojistíme vám i vedlejší stavby jako například zahradní domek, bazén, plot nebo garáž.

 

 

Sleva 10 % při sjednání on-line

Více informací

Komplexní pojištění majetku

Pojistěte si nemovitost i její vybavení a chraňte si komplexně svůj majetek! Získejte každoroční bonus 3 % v případě, že se nic nestane. Maximálně můžete získat bonus až 18 %.

Sleva 10 % při sjednání on-line

Více informací

Výhody pojištění majetku Náš Domov

Opravy elektroniky i po záruce

Záruka na mobil, televizi nebo kávovar vypršela? S variantou Premiant máte prodlouženou záruku elektroniky až do 10 let stáří věci.

Živelné pohromy a vodovodní škody

Pokud výbuch, požár či jiný živel zničí váš dům, pomůžeme vám finančně až do výše pojistné částky.

Hodnotné věci chráněné i v zahraničí

Ať už jedete s kolem do Alp nebo s foťákem k moři, pojištění domácnosti je chrání po celé Evropě proti krádeži a zničení. Stačí je jen jednotlivě uvést do smlouvy.

Zahradní technika v bezpečí

V rámci asistenčních služeb vám opravíme zahradní techniku, ať může váš trávník vypadat opět jako z katalogu. Limit 10 000 Kč platí ve všech variantách.

Nonstop asistenční služby

Ke každé sjednané variantě získáte asistenční služby, které fungují 24/7. Zajistí vám servis spotřebičů, zahradní techniky, tepelného čerpadla i klimatizace nebo pomohou při havarijních stavech.

Finanční kompenzace za újmu

I když kvalitu života nelze vyčíslit penězi, toto pojištění vám pomůže lépe se vyrovnat s psychickými následky velké škody na majetku. Výše finanční kompenzace se odvíjí od sjednané varianty, max. do 200 000 Kč.

Pojištění garáže

Pokud garáž stojí samostatně na stejném pozemku jako dům, pojistíme ji jako vedlejší stavbu. Je-li garáž součástí domu, spadá pod pojištění hlavní stavby a věci uvnitř pod domácnost. Pokud je však garáž na jiné adrese, je třeba ji pojistit zvlášť.

Sleva až 18 % za bezeškodní průběh

Pokud nebudete mít žádnou škodu, zlevníme vám pojistné. Každý rok o 3 %, během let se můžete dostat až na 18 %.

Ekologické zvýhodnění

V případě větší škody vám proplatíme nejen náklady na opravu vaší stavby, ale navíc i náklady na její ekologickou modernizaci, např. na tepelné čerpadlo či zateplení.

Limity a rozsah pojištění majetku podle variant

 

Přehled variant pojištění domácnosti
  Standard
Základní
Dominant
Nejžádanější
Premiant
Nejobsáhlejší
Základní pojistná nebezpečí*      
Ekologické zvýhodnění      
Vedlejší stavby (samostatně stojící garáž, pergola, bazén, oplocení...)      
Asistenční služby (havarijní stav a odemčení dveří)      
Odcizení a vandalismus      
Zkrat a přepětí      
Poškození fasády živočichy      
Atmosférické srážky      
Ztráta vody      
Technická porucha      
Vyberte si pojištění majetku, které vám bude nejlépe sedět. Spočítat cenu Spočítat cenu Spočítat cenu

 

*Základní pojistná nebezpečí: Požár, výbuch, úder blesku, pád letadla, vichřice, krupobití, zemětřesení, pád stromů a stožárů, tíha sněhu, vodovodní škoda, mráz, kouř, nadzvuková vlna, sesuv půdy a lavin, náraz vozidla.

Jaký je rozdíl mezi pojištěním stavby a domácnosti?

Pojištění domácnosti zahrnuje movité věci, které vlastníte a které tvoří vybavení a zařízení domácnosti, zatímco u pojištění stavby máte pojištěnou konkrétní stavbu, jako je rodinný dům, byt, garáž nebo rekreační objekt.

Jinými slovy, pokud obrátíte dům vzhůru nohama, to, co z něj vypadne, spadá pod pojištění domácnosti. Vše ostatní konstrukčně spojené se stavbou patří k pojištění stavby.

Infografika zobrazující rozdíly mezi prvky, které patří mezi pojištění domácnosti a pojištění stavby.

Nejste si jistí, jaké pojištění je pro vás nejvýhodnější?

Zanechte nám na sebe kontakt a společně projdeme, zda máte pojištění majetku nastavené tak, aby odpovídalo vašim potřebám.

Zavolejte mi

Nonstop asistenční služby

Volejte nonstop pomoc na telefonu 466 100 777.

Asistenční služby jsou dostupné ve všech variantách s limity 10 000 Kč. Zajistíme:

Ikona dvěří a klíče k asistenci otevření dveří při ztrátě nebo zabouchnutí klíčů

Zámečník

Otevření dveří při ztrátě nebo zabouchnutí klíčů.

Ikona nářadí pro asistenci při havarijním stavu

Havarijní zásahy

Zajištění odborníka, který provede instalatérské, topenářské, plynařské, sklenářské, elektrikářské a kominické práce, deratizaci, dezinsekci a čištění kanalizace.

Ikona klimatizace pro servis klimatizací a tepelných čerpadel

Servis klimatizací a tepelných čerpadel

Oprava zařízení, aby doma bylo teplo i v zimě.

Ikona pračky pro asistenci s opravou elektrospotřebičů

Opravy elektrospotřebičů

Servis elektrospotřebičů v domácnosti, tj. chladnička, mraznička, pračka, sušička, myčka nádobí, sporák, trouba s výjimkou mikrovlnné, varná deska a televizor.

Ikona zahradní sekačky pro servis zahradní techniky

Servis zahradní techniky

Oprava techniky pro vaši zahradu, tj. sekačka (včetně robotických), vertikutátor, křovinořez, motorová kosa, kultivátor, plotové nůžky, vysavač a fukar.

Ikona kola pro asistenci cykloasistence

Cykloasistence

Pomoc při poruše nebo defektu kola na cestách.

Ikona počítače a mobilu pro asistenci IT servis

IT servis

Podpora při problémech s Wi-Fi, tiskárnou nebo antivirem.

Ikona operátora pro asistenci, poradenství a informace

Poradenství a informace

Poradíme, jak postupovat při vzniku nebo hlášení pojistné události.

Často kladené otázky k pojištění majetku

  • Pojištění domácnosti zahrnuje movité věci, které vlastníte a které tvoří vybavení a zařízení domácnosti, zatímco u pojištění stavby máte pojištěnou konkrétní stavbu, jako je rodinný dům, byt, garáž nebo rekreační objekt.

    Jinými slovy, pokud obrátíte dům vzhůru nohama, to, co z něj vypadne, spadá pod pojištění domácnosti. Vše ostatní konstrukčně spojené se stavbou patří k pojištění stavby.

    Infografika zobrazující rozdíly mezi prvky, které patří mezi pojištění domácnosti a pojištění stavby.

     

    1. Svůj byt nebo dům chraňte před zloději kvalitním zabezpečením a pokud odjíždíte na dovolenou, pečlivě dům zamkněte a zavřete všechna okna. Ideální je pověřit někoho blízkého, aby na váš majetek po dobu vaší nepřítomnosti dohlédl.

    2. Případy odcizení a vandalismu vždy nahlaste policii!

    3. Pokud si pořídíte do domácnosti novou a nákladnější věc, pečlivě si uchovejte doklady o koupi. Ty jsou potřeba pro nahlášení pojistné události.

    4. Nezapomínejte na pravidelné kontroly komínů, plynových přípojek, kotlů, fotovoltaiky, tepelných čerpadel apod.

    5. Doklady o rekonstrukci si vždy pečlivě uschovejte.

    6. Nezapomeňte si nafotit veškeré úpravy a rekonstrukce.

    7. Sjednejte si pojištění s valorizací pojistné částky, budete tak mí jistotu, že vám nehrozí podpojištění.

  • Součástí pojištění jsou asistenční služby, které vám zajistí odbornou pomoc z oblasti elektrikářských, plynárenských, sklenářských, topenářských, instalatérských a kominických prací, deratizace, dezinsekce a čištění kanalizace. 

    Navíc vám asistenční služba pomůže najít zámečníka v případě, že si jednoduše zabouchnete dveře. 

    Stačí zavolat na telefonní číslo:  466 100 777

  • Všechny vedlejší stavby, které doplňují hlavní stavbu (rodinný dům), jako je např. samostatně stojící garáž, pergola, bazén, oplocení či hospodářská budova, můžete mít  pojištěny až do výše 5 % z pojistné částky hlavní stavby .

    Pokud vám tento limit nepostačuje, obraťte se na nás, vedlejší stavby vám pojistíme individuálně.

    Garáž lze pojistit i samostatně jako stavbu hlavní. Pokud je však vaše garáž součástí rodinného domu (je pod stejnou střechou), potom je zahrnuta do pojistné částky vašeho domu.

  • Pojištění odpovědnosti z běžného života vás ochrání v případě, že někomu jinému způsobíte újmu a to např. v souvislosti s vlastnictvím nemovitosti a provozem vaší domácnosti. 

    Příklady, kdy se pojištění odpovědnosti hodí: 
     

    • pád omítky nebo střešní krytiny z vlastněné nemovitosti na procházející osobu nebo zaparkované auto

    • dopravní nehoda zaviněná pojištěným cyklistou

    • nehoda způsobená na lyžích (platí pro celou Evropu) 

    • zranění osoby nebo zvířete způsobené psem pojištěného

    • pokud vaše děti způsobí škodu na návštěvě nebo ve škole

    • pád stromu z pozemku pojištěného na sousedův pozemek

    • vytopení souseda

    • poškození malby v pronajatých prostorech 


    Pojištění navíc platí kdekoli v Evropě a automaticky jsou pojištěni také všichni členové vaší domácnosti. 

  • Vinkulace (zástavní právo) je dohoda mezi věřitelem (nejčastěji banka, leasingová společnost) a pojistníkem o převedení případného pojistného plnění na předem definovanou třetí osobu. Vinkulace se většinou uzavírá při sjednání úvěrové smlouvy a jedná se o jednu z podmínek pro čerpání úvěru/hypotéky.

  • Po zaregistrování nahlášené škodní události vás požádáme o dodání všech potřebných dokumentů (zpravidla e-mailem). V případě potřeby se vám ozve náš technik likvidace a telefonicky s vámi dohodne prohlídku poškozeného movitého a nemovitého majetku. Prostudujeme dodané doklady a prostřednictvím e-mailu vám dáme vědět, zda jsou podklady pro likvidaci kompletní. Likvidátor posoudí škodní událost a v souladu s platnými právními předpisy a pojistnými podmínkami vyčíslí výši vašeho pojistného plnění. Převodem na bankovní účet nebo poštovní poukázkou vám zašleme pojistné plnění a předáme informaci o vyřízení likvidace. Více informací k hlášení pojistné události naleznete zde.

  • Pro nahlášení pojistné události budete potřebovat: číslo pojistné smlouvy pojištění majetku, datum, čas a místo vzniku pojistné události, informace o průběhu pojistné události a rozsahu poškození, identifikační údaje pojištěného (jméno a bydliště / název firmy a IČ), rozsah škody a odhad její předpokládané výše. Více informací k hlášení pojistné události naleznete zde.

  • Technickou poruchou se rozumí poškození elektroniky, spotřebičů nebo i strojních zařízení jakoukoli nahodilou událostí, která nastane nečekaně a náhle, např. rozbitím, výrobní vadou, vadou materiálu. Nevztahuje se např. na běžné opotřebení nebo na zařízení starší 10 let.

  • Součástí pojištění majetku je tzv. pojistné nebezpečí sklo all risk, které se vztahuje i na akvária.

  • Pojištění majetku chrání váš dům, byt, či chatu a vaše vybavení před škodami způsobenými například požárem, povodní, krádeží nebo jinou nečekanou událostí. Pojištění vám pomůže pokrýt náklady na opravu nebo náhradu poškozeného majetku. Díky tomu nemusíte vše platit ze svého a můžete se rychleji vrátit do běžného života.

  • U domu či chaty vycházejte z hodnoty budovy bez pozemku. Počítejte částku, za kterou byste si srovnatelnou nemovitost na stejném místě postavili dnes. Jedná se o cenu např. hrubé stavby, dveří, podlahy, oken, obkladů atd. U bytu vycházejte z ceny, za kterou byste stejný byt koupili v současnosti ve stejné lokalitě.

    Určit správně hodnotu majetku je důležité. Pokud ji nastavíte nižší, než jaká ve skutečnosti je, může se stát, že pojistné plnění nebude stačit na pokrytí nákladů.

    Pokud si nejste si jisti, jak určit hodnotu stavby nebo potřebujete pojistit majetek s vyšší hodnotou, zanechte nám své telefonní číslo na tomto odkazu. Co nejdříve se vám ozveme.

  • Pokud bydlíte v nájmu, je pro vás ideální pojištění domácnosti. S pojištěním domácnosti máte automaticky pojištěné i stavební součásti bytu, jako jsou např. podlahy, dveře či kuchyňskou linku, a to až do 40 % z pojistné částky domácnosti ve variantě Premiant.

    Pokud jste v např. v družstevním bytě provedli rekonstrukci koupelny nebo máte nové podlahy, můžete si tento limit individuálně navýšit. Stačí nás kontaktovat.

  • Pokud jste vlastníkem bytu, který pronajímáte, doporučujeme pojištění stavby a pojištění odpovědnosti dlouhodobého nájemce. Pojištění domácnosti by si měl sjednat nájemce, a to i v případě, že v bytě máte vlastní nábytek. Jsou-li vaše movité věci uvedeny v nájemní smlouvě, měl by nájemce jejich hodnotu připočíst k pojistné hodnotě svého zařízení v domácnosti.

Mám zájem o pojištění

Zanechte nám kontakt a do 60 minut se vám ozveme s nabídkou pojištění (platí pro pracovní dny).
Pokud jste klient a chcete spravovat vaši smlouvu, klikněte zde.
Na uvedený kontakt se vám budeme pokoušet dovolat během následujících 14 dnů, poté vaše údaje smažeme.

Dokumenty ke stažení

 

 

Dárková krabička

Stala se vám doma škoda?