Cestovní pojištění
Díky cestovnímu pojištění od ČSOB Pojišťovny si užijete svou dovolenou naplno.
Proč byste měli mít cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny?
Ve vyšších variantách vám pojistíme zavazadla, cestu i let
Kryjeme i akutní ošetření zubů
Rozsáhlé asistenční služby 24 hodin denně
Sleva až 20 % při on-line sjednání
Máte-li u nás sjednáno pojištění letu a během cestování letadlem se dostanete do nesnází, obraťte se na nás. V případě komplikací vám poradíme, poskytneme prvotní asistenci a pomoc, případně pomůžeme i při uplatnění nároku u leteckého přepravce.
V případě potřeby volejte telefonní číslo +420 466 100 777 (zvolte volbu 0 a následně volbu 4).
Co všechno cestovní pojištění zahrnuje
-
krytí léčebných výloh (lékařské ošetření, hospitalizaci, léky, převoz do ČR)
-
repatriaci tělesných ostatků do ČR
-
lékařské ošetření akutní bolesti zubů
-
zásah horské služby v případě úrazu
-
asistenční službu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
-
přivolání rodinného příslušníka v případě onemocnění nebo úrazu
-
pojištění proti odcizení a poškození zavazadel
-
pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou na zdraví i majetku druhých osob včetně pojištění právní ochrany pro případ sporu s cestovní kanceláří nebo dopravcem
Vyberte si tu správnou variantu pojištění
Standard Základní | Dominant Nejžádanější | Premiant Nejobsáhlejší | |
---|---|---|---|
Léčebné výlohy | 5 mil. Kč | 15 mil. Kč | 100 mil. Kč |
Asistenční služby | Základní | Rozšířené | Rozšířené |
Akutní ošetření zubů | 5 000 Kč | 10 000 Kč | 20 000 Kč |
Pojištění úrazu (trvalé následky) | 600 000 Kč | 800 000 Kč | |
Pojištění odpovědnosti včetně pojištění právní ochrany | 15 mil. Kč | 30 mil. Kč | |
Pojištění zavazadel | 15 000 Kč | 50 000 Kč | |
Pojištění cesty | 10 000 Kč | 30 000 Kč | |
Pojištění letu | 5 000 Kč | 15 000 Kč | |
Cena pojištění pro jednu osobu Se slevou 20 % za online sjednání Rekreační sporty, Evropa, jednotlivec | 16 Kč za den | 41 Kč za den | 58 Kč za den |
Sjednejte si on-line s 20% slevou
Nezapomeňte si připravit rodná čísla všech spolucestujících a vše půjde jako po másle.
Připojištění, která se mohou hodit
Pojištění rizikových sportů
Připojistit se můžete i v případě, že máte rádi adrenalinové sporty, např. bungee jumping, potápění nebo rafting na opravdu divokých řekách.
Asistence vozidla
Asistenční služby oceníte na cestách v zahraničí, ať už budete potřebovat opravu vozidla na místě nebo odtah do nejbližšího servisu. Zajistíme vám také náhradní dopravu nebo ubytování.
Pojištění stornopoplatků
Můžete se pojistit ještě před nástupem na dovolenou pro případ, kdy vám zkříží plány na dovolenou nemoc nebo jiná vážná situace, např. pandemie či terorismus.
Asistenční kartička jednoduše v mobilu
Už nemusíte přepisovat nebo tisknout telefonní čísla. Vystačíte si s asistenční kartičkou přímo ve vašem telefonu. Stále po ruce budete mít vše důležité pro vaši klidnou cestu.
Po návratu z cest navíc v kartičce najdete slevu 25 % na další cestovní pojištění.
Užitečné pojištění pro všechny cestovatele
Cestovní pojištění patří mezi nepovinná, ale užitečná pojištění. Pokud se však chystáte cestovat, měli byste jej uzavřít. V rámci územního rozsahu Tuzemsko vám cestovní pojištění uhradí vaše výlohy například za případné krádeže, poškození zavazadel, zrušení pobytu nebo kryje riziko úrazu. V zahraničí vám kromě toho pokryje léčebné výlohy do výše až 100 milionů Kč a k dispozici budete mít 24 hodin denně asistenční službu v českém jazyce, která vám pomůže vzniklou situaci vyřešit.
Čím vyšší limit pojistného plnění si sjednáte, tím vyšší částku vám pojišťovna v případě nákladů vyplatí.
Hradíme léčebné výlohy spojené s COVID-19
- Před cestou vám doporučujeme sledovat webové stránky Ministerstva zahraničních věcí ČR (dále také MZV ČR), kde jsou průběžně aktualizovány podmínky pro vycestování do zahraničí. Další informace lze získat u zastupitelského úřadu daného státu.
- Naše cestovní pojištění je platné pro všechny státy světa, pokud do dané země nebylo vydáno výslovné varování před cestami z důvodu zvýšeného výskytu onemocnění.
- Pokud se v zahraničí nakazíte, případně budete umístěni do karantény po kontaktu s pozitivně testovanou osobou, pojistné plnění bychom poskytli, a to za předpokladu, že budou splněny podmínky, které dané země (včetně tranzitních) pro vstup na svoje území vyžadují. Stejně tak doporučujeme ověřit si podmínky doložení bezinfekčnosti přepravy přímo u poskytovatele dopravních služeb (letecká společnost, autobusový či vlakový přepravce apod.).
Často kladené dotazy
-
Všechny potřebné informace ohledně vašeho pojištění najdete v produktové dokumentaci, tj. pojistné smlouvě, pojistných podmínkách, infolistu produktu a informačním dokumentu o pojistném produktu, které jste obdrželi při sjednání pojištění. Jakékoliv další obecné doplňující dotazy vám rádi zodpovíme na telefonu 466 100 777 (volba 4), případně na emailu info@csobpoj.cz.
-
Sjednaná pojištění i limity pojistného plnění najdete v pojistné smlouvě, kterou jste obdrželi při sjednání pojištění (fyzicky na přepážce nebo emailem). Informace o pojištění jsou dostupné také v Klientské zóně. V případě cestovního pojištění k platební kartě najdete rozsah pojištění včetně limitů pojistného plnění také na webu ČSOB (banky), v sekci Pojištění.
-
Pojistné plnění můžete uplatnit v případě, kdy nebudete moci odjet na dovolenou ze závažných důvodů (např. onemocnění). Pojištění stornopoplatků je třeba sjednat do 3 pracovních dní po uzavření smlouvy o zájezdu/cestovní službě (např. letenky, ubytování). Pokud máte celoroční pojištění (roční karta, cestovní pojištění k platební kartě), pojištění se vztahuje na všechny zájezdy/cestovní služby zakoupené v době účinnosti pojištění stornopoplatků.
-
Pokud máte sjednáno platné pojištění, předpokládáme, že vycestujete. Pokud máte sjednáno cestovní pojištění jako držitel/ka platební karty ČSOB ve variantě Family, není nutné, abyste také cestoval/a společně se svými rodinnými příslušníky. Bližší informace k cestovnímu pojištění k platebním kartám najdete na webu ČSOB (banky), v sekci Pojištění.
-
V případě vzniku škodné události v zahraničí, zejména úraz nebo onemocnění, kontaktujte asistenční službu na telefonu +420 466 100 777 nebo emailu asistence@csobpoj.cz. Asistenční služba je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomůže vám s řešením vašich zdravotních komplikací i výběrem vhodného zdravotnického zařízení. Pokud je nezbytné vyhledat zdravotní pomoc okamžitě, udělejte to a kontaktujte asistenční službu co nejdříve to bude možné, abychom vám mohli pomoct s dalšími kroky.
-
Pokud by došlo na vodních nebo plážových atrakcích ke zranění, případné ošetření je standardně kryto již od nejnižší varianty.
-
Plavbu na vnitrozemských vodách řadíme mezi rekreační sporty, které jsou standardně pojištěny. Plavbu na moři je třeba připojistit v rámci rizikových sportů.
-
Pojištění kryje náhlé poškození nebo zničení zavazadel (např. při živelné události nebo dopravní nehodě) a odcizení zavazadel z uzamčeného prostoru. V případě poškození zavazadla při letecké nebo jiné přepravě vám uhradíme škodu max. do limitu pojistného plnění sjednaného v pojistné smlouvě.
-
Ano, onemocnění Covid-19 považujeme za akutní onemocnění, které je pojištěním kryto (pokud není příslušným státním orgánem vydán zákaz nebo nedoporučení do některé země cestovat z důvodů spojených s Covid-19).
-
Ano, pojištění můžete dodatečně sjednat přes web nebo klientské centrum i po odjezdu na dovolenou. V takovém případě je pojištění platné nejdříve hodinu po sjednání pojistné smlouvy a samozřejmě za předpokladu, že bude obratem uhrazeno pojistné.
-
Ano, pojištění stornopoplatků se vztahuje jak na cesty zakoupené přes cestovní kanceláře, tak na cesty zajištěné individuálně.
Mám zájem o pojištění
Zanechte nám kontakt a do 60 minut se vám ozveme s nabídkou pojištění (platí pro pracovní dny).
Pokud jste klient a chcete spravovat vaši smlouvu, klikněte zde.
Na uvedený kontakt se vám budeme pokoušet dovolat během následujících 14 dnů, poté vaše údaje smažeme.
Témata, která vás zajímají
Nejčtenější články na blogu
Sjednejte si on-line s 20% slevou
Nezapomeňte si připravit rodná čísla všech spolucestujících a vše půjde jako po másle.