Služby na dálku

Řešení požadavků na pobočce i na dálku

Většina poboček otevřena

Většina poboček je již otevřena. O případných výjimkách v provozní době se dozvíte na mapě poboček v detailu konkrétního obchodního místa.

Všechny pobočky podléhají zvýšeným hygienickým opatřením, samozřejmostí je i desinfekce pro návštěvníky.

Všichni poradci vám však nadále zůstávají plně k dispozici jak po telefonu, tak na emailu.
Vyhledat pobočku a poradce

 

Co mohu řešit z domu?

Z pohodlí domova můžete vyřešit spoustu dalších záležitostí.

Klientská zóna

Klientská zóna vám pomůže spravovat vaše pojištění na dálku. Najdete v ní například:

 

  • přehled vašich smluv a stav plateb,
  • nahlášení dopravní nehody,
  • přehled stavu likvidace pojistné události.

 

Přihlásit se do klientské zóny

Co bohužel na dálku není možné vyřešit

Některé úkony bohužel nelze vyřešit jinak než při osobním setkání.

Je nám líto, ale následující úkony lze provést pouze na pobočce nebo spolu s našimi poradci. Jedná se o následující úkony týkající se smluv životního pojištění:

 

  • změnit pojistníka,
  • změna pojistného, změna pojištění (tzv. technické změny),
  • požadavek na výplatu z pojistné smlouvy,
  • požadavek na dožití,
  • vypovědět pojistnou smlouvu.

 

Naši poradci jsou dostupní na e-mailu a telefonu, můžete se s nimi spojit a domluvit se na schůzce. 

Najít kontakt na poradce

Našim klientům jsme stále k dispozici

V naší pojišťovně můžete spoustu záležitostí vyřídit online nebo po telefonu bez nutnosti navštívit pobočku.

Napište nám

Využijte náš online formulář nebo nám napište na adresu info@csobpoj.cz

Napsat zprávu

Zákaznická linka

466 100 777

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Nechte si zavolat

Jsme pro vás na Facebooku

Důležité informace a změny najdete na Facebooku ČSOB Pojišťovny.