Tiskové zprávy

Co dělají, když nejste doma? Domácí mazlíčci si mohou ublížit lehce, pojistit je můžete i s domem či bytem

Vnímáme je jako členy rodiny, bojíme se o ně, rozmazlujeme je a na péči o ně padnou tisíce korun ročně. Řeč je pochopitelně o našich domácích miláčcích – ať už doma máme kočku, psa nebo obojí, o jejich zdravotní stav má obavy 74 % dotázaných, u 20 % z nich pak zvíře doma zranění utrpělo. Vyplynulo to z průzkumu, který si nechala zpracovat ČSOB Pojišťovna.

Pokračovat ve čtení

Přes 70 procent Čechů má pojištěnou domácnost. Většina už ale neví, co vše pojištění zahrnuje

Valná většina Čechů má svou domácnost dobře pojištěnou a vědí proč. Celou třetinu z nich totiž postihla nějaká domácí katastrofa. Fakt, že se Češi o své domovy jednoduše bojí, vychází z říjnového průzkumu ČSOB Pojišťovny. Největší strach mají z vykradení domácnosti. Té se obává 85,5 procent dotázaných. Průzkum dále ukázal, že většina respondentů (57 %) neví o možnosti pojištění mazlíčka a interního vybavení v rámci pojištění domácnosti.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň. Pojištění domácnosti ochrání i vašeho mazlíčka

ČSOB Pojišťovna 1. 10. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje pojištění domků a domácností Náš domov s podtitulem „Kdo pohlídá ty, kteří hlídají vás“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň podporuje komunikační linku skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci pojišťovny tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára.

Pokračovat ve čtení

Jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace? Upřednostňujeme pojištění svého majetku, před životní pojistkou

Téměř polovina (45 %) obyvatelů České republiky má uzavřeno životní pojištění. Ještě více Čechů (58 %) má pojištěn svůj majetek proti krádežím nebo poškození přírodními živly. Zda jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace a z čeho mají největší strach, zjišťovala v aktuálním průzkumu ČSOB Pojišťovna.

Pokračovat ve čtení

Bubáky vystřídal v dospělosti strach z výšek a pavouků. V ideálním světě bychom se ale pojistili proti nemoci a lidské hlouposti

Čeho jsme se děsili jako malí a čeho se bojíme v dospělosti? Aktuální průzkum ČSOB Pojišťovny ukazuje, že iracionální strachy nás provází i v pozdějším věku. Tak například celá čtvrtina českých mužů má strach z výšek, stejné množství žen má zase největší strach z pavouků a hadů. Ničeho se podle průzkumu nebojí jen 12 % z nás. Kdybychom pak dostali na výběr, proti čemu bychom se chtěli v ideálním světě pojistit, nejvíce z nás by zvolilo pojištění proti vážné nemoci, lidské hlouposti, nebo dokonce proti smůle v životě.

Pokračovat ve čtení

Průměrně si pobudeme v nemocnici 6 dní. ČSOB Pojišťovna nyní nabízí za každý takový den 300 Kč

V roce 2017 registrovala ČSOB Pojišťovna bezmála 11 tisíc pojistných událostí souvisejících s hospitalizací. Nejčastěji z důvodu nemoci oběhové soustavy. V průměru si každý hospitalizovaný v minulém roce pobyl v nemocnici šest dní. ČSOB Pojišťovna přichází od dubna s nabídkou pojištění hospitalizace zdarma při uzavření jejího životního pojištění Forte.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

ČSOB Pojišťovna od 1. 4. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

Pokračovat ve čtení

Pět nejčastějších úrazů o jarních prázdninách

Pátý únorový den začne v České republice letošní cyklus jarních prázdnin. Lidé si vyrážejí nejčastěji užívat sněhové nadílky do českých nebo zahraničních zimních středisek. Bohužel je to i období, kdy každoročně stoupá počet hlášených pojistných událostí, zejména úrazů. ČSOB Pojišťovna sestavila na základě statistik z loňských jarních prázdnin žebříček 5 nejčastějších poranění u dětí a dospělých, jež si přivodili minulou zimu právě o jarních prázdninách, a na které je tudíž potřeba si dát největší pozor.

Pokračovat ve čtení

Na všech pobočkách ČSOB Pojišťovny lze nyní platit kartou

Klienti ČSOB Pojišťovny dostali dodatečný dárek k Vánocům v podobě pohodlného placení kartou na všech jejích pobočkách. Těch má společnost v rámci celé České republiky více než dvě stě (225). Bezhotovostní způsob placení na všech svých obchodních místech navíc kromě ČSOB Pojišťovny zatím nenabízí žádná jiná pojišťovna na českém trhu.

Pokračovat ve čtení