Tiskové zprávy

ČSOB Pojišťovna spouští novou reklamní kampaň: „Pojištění je dobrá rada“

Novou reklamní kampaň s podtitulem „Pojištění je dobrá rada" spouští od 1. září 2014 ČSOB Pojišťovna. Kampaň se objeví na televizních obrazovkách, billboardech, v tisku a byla vytvořena i speciální webová stránka. Po prodejní stránce se kampaň zaměří především na podporu životního pojištění a pojištění majetku a odpovědnosti. Po dobu trvání kampaně je její součástí i akční nabídka pro klienty v podobě dárků za sjednání smlouvy, kterými jsou osvětlení na kolo a poukaz na roční cestovní pojištění.

Pokračovat ve čtení

Dušan Quis ředitelem Divize obchodní ČSOB Pojišťovny

S platností od 1. srpna 2014 se stane pan Dušan Quis novým ředitelem obchodní divize ČSOB Pojišťovny. Tato pozice nebyla obsazena od 5. března 2013, kdy z ní odešel pan Petr Beneš. V tomto meziobdobí byl obchod ČSOB Pojišťovny řízen přímo předsedou představenstva ČSOB Pojišťovny Jeroenem van Leeuwenem. Dušan Quis se po získání všech regulatorních povolení stane členem představenstva ČSOB Pojišťovny.

Pokračovat ve čtení

Velikonoce jsou tu, pozor na opilé řidiče, ale i cyklisty a chodce

Nejen malovaná vajíčka, pomlázka zdobená pentličkami, ale i alkohol je u nás běžnou součástí oslav velikonočních svátků. Neměl by však být součástí silničního provozu. Bohužel, jak potvrzují statistiky ČSOB Pojišťovny i Policie České republiky, riziko střetu s opilým řidičem nebo i cyklistou či chodcem o Velikonocích pravidelně prudce narůstá.

Pokračovat ve čtení

Inovativní přístup k pojištění nese ovoce

Stanovení ceny povinného ručení nikoliv podle parametrů vozidla, ale podle parametrů jeho řidiče. Revoluční způsob vypočtu ceny, se kterým pojišťovna přišla na trh jako první v roce 2011, klienty oslovil a v těchto dnech ČSOB Pojišťovna prolomila hranici jedné miliardy korun v předepsaném pojistném z pojištění vozidel občanů v oblasti tzv. „povinného ručení“.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna vyplatila loni klientům 8,9 miliardy korun

ČSOB Pojišťovna vyplatila svým klientům v loňském roce ze sjednaných pojištění přes 8,9 miliard korun. Celkem 6,1 miliardy korun přitom získali klienti ze životního pojištění, v neživotním pojištění uhradila ČSOB Pojišťovna za škody na majetku a další pojistné události 2,8 miliardy korun. Celkový rozsah finančních náhrad klesl meziročně o 0,7 miliardy korun.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna loni vytvořila zisk 635 milionů korun

ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2013 čistý zisk ve výši 635 milionů korun, což je o 15 milionů korun více než v roce 2012. Meziročního nárůstu ve výsledku hospodaření dosáhla společnost i přes řadu živelných událostí (červnové povodně, orkán Xaver), které sužovaly Českou republiku v minulém roce a způsobily škody za stovky milionů korun. V předepsaném pojistném, které je hlavním ukazatelem obchodního výsledku, pak ČSOB Pojišťovna v roce 2013 dosáhla (podle metodiky ČAP) výsledku 7,4 miliardy korun.

Pokračovat ve čtení

Šest nejčastějších úrazů zimě

Vypadá to, že letošní zima se konečně trvaleji usadila na našich horách a v období od února do března – tzv. jarních prázdnin – do nich vyrazí značná část lidí z České republiky. Ale pozor! Právě v tomto období prudce stoupá pravděpodobnost vzniku úrazu. ČSOB Pojišťovna sestavila podle svých statistik žebříček šesti nejčastějších úrazů, na něž by si lidé měli dávat obzvlášť pozor. Přikládáme i základní pravidla prevence, jak takovým úrazům nejlépe předcházet.

Pokračovat ve čtení

V roce 2013 nejčastěji způsobovali nehody řidiči z Prahy, Ostravy a Brna

S největším procentem zaviněných nehod stanuli v čele tradičního žebříčku ČSOB Pojišťovny podle okresů za uplynulý rok 2013 motoristé z Prahy, Ostravy a Brna. Na opačném pólu tabulky figurují řidiči z okresů Havlíčkův Brod, Klatovy a Rychnov nad Kněžnou. Vyplývá to z ČSOBP Indexu, kterým ČSOB Pojišťovna dlouhodobě sleduje, jak se liší frekvence pojistných událostí z povinného ručení u řidičů osobních aut z jednotlivých okresů republiky.

Pokračovat ve čtení