Tiskové zprávy

Tiskové zprávy

ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň. Pojištění domácnosti ochrání i vašeho mazlíčka

ČSOB Pojišťovna 1. 10. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje pojištění domků a domácností Náš domov s podtitulem „Kdo pohlídá ty, kteří hlídají vás“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň podporuje komunikační linku skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci pojišťovny tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára.

Pokračovat ve čtení

Jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace? Upřednostňujeme pojištění svého majetku, před životní pojistkou

Téměř polovina (45 %) obyvatelů České republiky má uzavřeno životní pojištění. Ještě více Čechů (58 %) má pojištěn svůj majetek proti krádežím nebo poškození přírodními živly. Zda jsou Češi připraveni na nepříjemné životní situace a z čeho mají největší strach, zjišťovala v aktuálním průzkumu ČSOB Pojišťovna.

Pokračovat ve čtení

Bubáky vystřídal v dospělosti strach z výšek a pavouků. V ideálním světě bychom se ale pojistili proti nemoci a lidské hlouposti

Čeho jsme se děsili jako malí a čeho se bojíme v dospělosti? Aktuální průzkum ČSOB Pojišťovny ukazuje, že iracionální strachy nás provází i v pozdějším věku. Tak například celá čtvrtina českých mužů má strach z výšek, stejné množství žen má zase největší strach z pavouků a hadů. Ničeho se podle průzkumu nebojí jen 12 % z nás. Kdybychom pak dostali na výběr, proti čemu bychom se chtěli v ideálním světě pojistit, nejvíce z nás by zvolilo pojištění proti vážné nemoci, lidské hlouposti, nebo dokonce proti smůle v životě.

Pokračovat ve čtení

Průměrně si pobudeme v nemocnici 6 dní. ČSOB Pojišťovna nyní nabízí za každý takový den 300 Kč

V roce 2017 registrovala ČSOB Pojišťovna bezmála 11 tisíc pojistných událostí souvisejících s hospitalizací. Nejčastěji z důvodu nemoci oběhové soustavy. V průměru si každý hospitalizovaný v minulém roce pobyl v nemocnici šest dní. ČSOB Pojišťovna přichází od dubna s nabídkou pojištění hospitalizace zdarma při uzavření jejího životního pojištění Forte.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna navazuje na koncept Jindra a Jindra. V její nové reklamě manželský pár doplní fenka Bára

ČSOB Pojišťovna od 1. 4. spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“. Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

Pokračovat ve čtení

Pět nejčastějších úrazů o jarních prázdninách

Pátý únorový den začne v České republice letošní cyklus jarních prázdnin. Lidé si vyrážejí nejčastěji užívat sněhové nadílky do českých nebo zahraničních zimních středisek. Bohužel je to i období, kdy každoročně stoupá počet hlášených pojistných událostí, zejména úrazů. ČSOB Pojišťovna sestavila na základě statistik z loňských jarních prázdnin žebříček 5 nejčastějších poranění u dětí a dospělých, jež si přivodili minulou zimu právě o jarních prázdninách, a na které je tudíž potřeba si dát největší pozor.

Pokračovat ve čtení

Na všech pobočkách ČSOB Pojišťovny lze nyní platit kartou

Klienti ČSOB Pojišťovny dostali dodatečný dárek k Vánocům v podobě pohodlného placení kartou na všech jejích pobočkách. Těch má společnost v rámci celé České republiky více než dvě stě (225). Bezhotovostní způsob placení na všech svých obchodních místech navíc kromě ČSOB Pojišťovny zatím nenabízí žádná jiná pojišťovna na českém trhu.

Pokračovat ve čtení

Nejlepší životní pojišťovnou 2017 je ČSOB Pojišťovna

Devátý ročník soutěže Hospodářských novin Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna již zná své vítěze. Z osmi vyhlašovaných kategorií získala Skupina ČSOB dohromady pět ocenění. Na prvním místě se umístila nejen v kategoriích Nejlepší banka a Bankovní inovátor, ale i Nejlepší životní pojišťovna 2017. Stříbro si pak zasloužila za Klientsky nejpřívětivější banku 2017. Poštovní spořitelna získala v této kategorii bronzovou cenu. Skupina ČSOB tak znovu ukázala, že patří mezi klíčové hráče na finančním trhu a že svým klientům dokáže poskytovat velmi kvalitní služby společně se stabilním a inovativním zázemím, což se navíc pozitivně odráží i v hospodářských výsledcích společností.

Pokračovat ve čtení

ČSOB a ČSOB Pojišťovna nově nabízí Pojištění pravidelných plateb k bankovnímu účtu

ČSOB Pojišťovna ve spolupráci s ČSOB začala od září nabízet ochranu před nečekaným výpadkem příjmu. Jde o Pojištění pravidelných plateb k bankovnímu účtu, které pomůže překlenout nenadálé životní události. Produkt vyvinula ČSOB Pojišťovna a je nabízen výhradně prostřednictvím banky ČSOB. Díky unikátnímu modelu bankopojištění, tak Skupina ČSOB může svým klientům nabídnout další mimořádnou službu.

Pokračovat ve čtení

Je zobrazeno 11 - 20 položek z celkového počtu 79.