Tiskové zprávy

ČSOB Pojišťovna chrání své klienty už 30 let

Dne 17. dubna 2022 oslaví ČSOB Pojišťovna 30 let svého působení na českém trhu. Přesně před 30 lety totiž obdržela, tehdy ještě jako Pojišťovna IB, licenci k podnikání v pojišťovnictví a stala se tak jednou z prvních soukromých pojišťoven v tehdejším Československu. Začínala jako malá životní pojišťovna v Pardubicích a dnes je s tržním podílem 8,5 procenta 4. největší pojišťovnou v ČR a pečuje o 1,5 milionu klientů.

Pokračovat ve čtení

Před hrozbami internetu se pojištěním chrání čím dál více lidí

Stále větší počet lidí v České republice se chrání proti nástrahám internetu pojištěním. Takzvané pojištění internetových rizik si u skupiny ČSOB sjednalo už více než 135 tisíc lidí. 
 
„Na podzim 2020 jsme v bance začali nabízet pojištění internetových rizik k aplikaci ČSOB Smart na první rok zdarma. Za rok a kousek si ho díky tomu sjednalo 100 000 klientů a 95 % si ho nechalo nastálo. Celkově tak již má od zahájení prodeje tohoto produktu pojištění internetových rizik již více než 135 tisíc našich klientů,“ uvedl Petr Hájek, manažer útvaru Skupinové bankopojištění ČSOB.
 

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna uzavřela a vyplatila už 20 % škod nahlášených na nemovitostech

ČSOB Pojišťovna registruje k dnešnímu dni už téměř 2 000 škod za bezmála 300 milionů korun způsobených v posledních dnech bouřkami a tornádem. Nejčastější pojistnou událostí jsou poškozené rodinné domy a jejich vybavení, kde velmi často dochází k totálním škodám. ČSOB Pojišťovna chápe, že obnova bydlení je pro řadu lidí ze zasažených regionů prvořadou prioritou. V tuto chvíli je už v této kategorii prohlédnuto, uzavřeno a vyplaceno více než 20 % těchto škod.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna zrychluje výplaty záloh postiženým tornádem a pomáhá s náhradním ubytováním

Klientům postiženým živelnými událostmi na jihu Moravy je ČSOB Pojišťovna připravena vyplácet zálohy na pojistné plnění už do druhého pracovního dne po nahlášení majetkové škody. Pojišťovna se dále rozhodla vyjít postiženým vstříc odpuštěním spoluúčasti za škody vzniklé v souvislosti s tornádem. Klientům, kterým tornádo zničilo osobní vozidlo, bude poskytnut náhradní vůz.

Pokračovat ve čtení

Hlasujte pro KATE

V prestižní soutěži Hospodářských novin, v kategorii POJIŠŤOVACÍ INOVÁTOR, soutěží naše digitální asistentka Kate. Hlasovat pro ni můžete do 5. července 2021! 

Pokračovat ve čtení

Dovolená v koronavirové sezóně. Pojištění uhradí léčbu covidu i storno letenek

Začíná letní turistická sezóna a řada lidí se chystá na zaslouženou dovolenou v zahraničí. Ani při sebevětší opatrnosti přitom nelze vyloučit riziko nákazy onemocněním Covid-19. Cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny proto myslí i na problémy spojené s koronavirem – ať už jde o léčbu, nebo třeba výdaje spojené s nutností zůstat v zahraničí déle. Jako novinku nabízí službu lékař na telefonu, díky které můžete zdravotní problémy na dálku zkonzultovat s lékařem asistenční služby.

Pokračovat ve čtení

Podpojištěný je každý šestý dům nebo domácnost. Smlouvu je třeba aktualizovat alespoň jednou za dva roky, radí ČSOB Pojišťovna

Více než 90 lidí z 543 uvedlo, že svou smlouvu na pojištění domácnosti či nemovitosti aktualizovala před více než 5 lety, což ale znamená, že jsou podpojištění. Tomuto termínu už ale většina lidí začíná rozumět, správně ho popsalo téměř 70 procent dotázaných. Ukazují to výsledky exklusivního průzkumu Instant Research pro ČSOB Pojišťovnu, který zkoumal, jak často Češi aktualizují své pojistky.

„Hodnota stavby či domácnosti v čase narůstá. Lidé si postaví k domu garáž nebo bazén, nakoupí nové spotřebiče, moderní elektroniku nebo investují do sbírek mincí, obrazů a tak dále. V souladu s tím by měla růst i pojistná částka, aby v případě pojistné události dostal klient odpovídající plnění,“ říká Jan Šepek, produktový manažer ČSOB Pojišťovny.

Pokračovat ve čtení

Polovina Čechů neví, jaké nářadí se používá k výměně kola u auta, každý desátý nemá náhradní kolo

Jen polovina řidičů ví, jaké nářadí je potřeba k výměně kola u auta, 15 % lidí pak nemá v kufru rezervu nebo o ní neví. Ukazují to výsledky průzkumu Instant Research pro ČSOB Pojišťovnu, který zkoumal, jak si Češi dokáží poradit s běžnými poruchami. Vyplývá z něj i to, že 71 % žen při závadě zavolá partnera nebo rodiče, ale jen každá druhá zavolá svoji asistenční službu.

Pokračovat ve čtení