Hlasujte pro KATE
V prestižní soutěži Hospodářských novin, v kategorii POJIŠŤOVACÍ INOVÁTOR, soutěží naše digitální asistentka Kate. Hlasovat pro ni můžete do 5. července 2021!
V prestižní soutěži Hospodářských novin, v kategorii POJIŠŤOVACÍ INOVÁTOR, soutěží naše digitální asistentka Kate. Hlasovat pro ni můžete do 5. července 2021!
Začíná letní turistická sezóna a řada lidí se chystá na zaslouženou dovolenou v zahraničí. Ani při sebevětší opatrnosti přitom nelze vyloučit riziko nákazy onemocněním Covid-19. Cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny proto myslí i na problémy spojené s koronavirem – ať už jde o léčbu, nebo třeba výdaje spojené s nutností zůstat v zahraničí déle. Jako novinku nabízí službu lékař na telefonu, díky které můžete zdravotní problémy na dálku zkonzultovat s lékařem asistenční služby.
Více než 90 lidí z 543 uvedlo, že svou smlouvu na pojištění domácnosti či nemovitosti aktualizovala před více než 5 lety, což ale znamená, že jsou podpojištění. Tomuto termínu už ale většina lidí začíná rozumět, správně ho popsalo téměř 70 procent dotázaných. Ukazují to výsledky exklusivního průzkumu Instant Research pro ČSOB Pojišťovnu, který zkoumal, jak často Češi aktualizují své pojistky.
„Hodnota stavby či domácnosti v čase narůstá. Lidé si postaví k domu garáž nebo bazén, nakoupí nové spotřebiče, moderní elektroniku nebo investují do sbírek mincí, obrazů a tak dále. V souladu s tím by měla růst i pojistná částka, aby v případě pojistné události dostal klient odpovídající plnění,“ říká Jan Šepek, produktový manažer ČSOB Pojišťovny.
ČSOB Pojišťovna se zavázala přispět jednu korunu za každou bezpapírově uzavřenou smlouvu společnosti Sázíme stromy na výsadbu nových stromů a keřů v České republice.
Jen polovina řidičů ví, jaké nářadí je potřeba k výměně kola u auta, 15 % lidí pak nemá v kufru rezervu nebo o ní neví. Ukazují to výsledky průzkumu Instant Research pro ČSOB Pojišťovnu, který zkoumal, jak si Češi dokáží poradit s běžnými poruchami. Vyplývá z něj i to, že 71 % žen při závadě zavolá partnera nebo rodiče, ale jen každá druhá zavolá svoji asistenční službu.
Až 500 škod v celkové výši přibližně 40 milionů korun. To je odhad víkendových škod, které zasáhly klienty ČSOB Pojišťovny.
Jednoduše přes mobil. Zapsat, uložit, odeslat. Tak snadné je nyní nahlášení pojistných událostí z neživotního pojištění u ČSOB Pojišťovny. Ta v uplynulých týdnech odzkoušela a spustila novou vychytávku pro své klienty.
9 z 10 Čechů v tuto chvíli při cestě na dovolenou letos neplánuje překročit státní hranici. Vyplývá to z rychlého průzkumu, který si nechala zpracovat ČSOB Pojišťovna. Z pěti set dotázaných 90,9 % respondentů odpovědělo, že chce trávit léto v České republice, 9,1 % naopak plánuje dovolenou v zahraničí.
ČSOB Pojišťovna v těchto dnech překonala hranici 700 tisíc vozidel pojištěných na povinné ručení. „Nejen, že jde o historicky rekordní číslo, ale zároveň nám dlouhodobý růst v tomto segmentu ukazuje, že o naše autopojištění je zájem.
Na některé černé scénáře raději moc nemyslíme, připravit bychom se na ně ale měli. Ze strachu před nenadálými událostmi v zahraničí si raději zařídíme cestovní pojištění. Když si pořídíme nové auto, tak si ho pojistíme proti havárii. Ale když jde o vlastní zdraví? Na životní pojištění u nás celá řada lidí zapomíná a Češi mu navíc příliš nerozumí a často neví, k čemu slouží. Například i když nějakého mazlíčka má doma 64 % lidí, jen jeden ze třiceti ví, že v případě nemoci nebo úrazu mu s péčí o něj může pomoci právě pojišťovna. Přes 30 % lidí si naopak mylně myslí, že se z životní pojistky platí i antikoncepce.