Tiskové zprávy

Šest nejčastějších úrazů v zimě

Vypadá to, že letošní zima se konečně trvaleji usadila na našich horách a v období od února do března – tzv. jarních prázdnin – do nich vyrazí značná část lidí z České republiky. Ale pozor! Právě v tomto období prudce stoupá pravděpodobnost vzniku úrazu. ČSOB Pojišťovna sestavila podle svých statistik žebříček šesti nejčastějších úrazů, na něž by si lidé měli dávat obzvlášť pozor. Přikládáme i základní pravidla prevence, jak takovým úrazům nejlépe předcházet.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna loni vytvořila zisk 746 milionů korun

ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2014 čistý zisk ve výši 746 milionů korun, což je o 111 milionů korun více než v roce 2013. Meziročního nárůstu ve výsledku hospodaření dosáhla společnost především díky výraznému nárůstu v oblasti pojištění vozidel, úspěchu mladých produktů Naše odpovědnost a Rento a „klidnému" roku z hlediska živelných událostí. V předepsaném pojistném, které je hlavním ukazatelem obchodního výsledku, ČSOB Pojišťovna v roce 2014 dosáhla (podle metodiky ČAP) stejného výsledku jako v roce 2013, a to 7,4 miliardy korun.

Pokračovat ve čtení

V roce 2014 nejčastěji způsobovali nehody řidiči z Ostravy a Prahy

S největším procentem zaviněných nehod stanuli v čele tradičního žebříčku ČSOB Pojišťovny podle okresů za uplynulý rok 2014 motoristé z Ostravy a Prahy. Na opačném pólu tabulky figurují řidiči z okresů Jeseník, Rychnov nad Kněžnou a Pelhřimov. Vyplývá to z ČSOBP Indexu, kterým ČSOB Pojišťovna dlouhodobě sleduje, jak se liší frekvence pojistných událostí z povinného ručení u řidičů osobních aut z jednotlivých okresů republiky.

Pokračovat ve čtení

Uzavřít pojistnou smlouvu bez papíru? V ČSOB Pojišťovně je to možné.

Je to jednoduché, klient přijde na pobočku ČSOB Pojišťovny a za pár minut odchází pojištěn bez jediného papíru. Veškeré formality byly vyřízeny elektronicky a dokonce i jeho podpis byl zaznamenán elektronicky (tzv. biometrický podpis), přičemž pro klienta to bylo stejně snadné, jako by se podepsal na papír. Jen v tomto případě papír nahrazuje obrazovka tabletu. A kde jsou ty smlouvy? Ty už má v době odchodu z pobočky dávno u sebe doma v počítači.

Pokračovat ve čtení

ČSOB Pojišťovna spouští novou reklamní kampaň: „Pojištění je dobrá rada“

Novou reklamní kampaň s podtitulem „Pojištění je dobrá rada" spouští od 1. září 2014 ČSOB Pojišťovna. Kampaň se objeví na televizních obrazovkách, billboardech, v tisku a byla vytvořena i speciální webová stránka. Po prodejní stránce se kampaň zaměří především na podporu životního pojištění a pojištění majetku a odpovědnosti. Po dobu trvání kampaně je její součástí i akční nabídka pro klienty v podobě dárků za sjednání smlouvy, kterými jsou osvětlení na kolo a poukaz na roční cestovní pojištění.

Pokračovat ve čtení

Dušan Quis ředitelem Divize obchodní ČSOB Pojišťovny

S platností od 1. srpna 2014 se stane pan Dušan Quis novým ředitelem obchodní divize ČSOB Pojišťovny. Tato pozice nebyla obsazena od 5. března 2013, kdy z ní odešel pan Petr Beneš. V tomto meziobdobí byl obchod ČSOB Pojišťovny řízen přímo předsedou představenstva ČSOB Pojišťovny Jeroenem van Leeuwenem. Dušan Quis se po získání všech regulatorních povolení stane členem představenstva ČSOB Pojišťovny.

Pokračovat ve čtení

Velikonoce jsou tu, pozor na opilé řidiče, ale i cyklisty a chodce

Nejen malovaná vajíčka, pomlázka zdobená pentličkami, ale i alkohol je u nás běžnou součástí oslav velikonočních svátků. Neměl by však být součástí silničního provozu. Bohužel, jak potvrzují statistiky ČSOB Pojišťovny i Policie České republiky, riziko střetu s opilým řidičem nebo i cyklistou či chodcem o Velikonocích pravidelně prudce narůstá.

Pokračovat ve čtení

Je zobrazeno 81 - 90 položek z celkového počtu 95.