Obrázek pozadí

Otázky a odpovědi

Přečtěte si odpovědi na nejčastěji kladené otázky ohledně fungování Klientské zóny.

Zpět do klientské zóny

 

Proč bych se měl registrovat v Klientské zóně?

Nemusíte nikam chodit nebo volat. V klidu svého domova snadno zjistíte, v jakém stavu jsou vaše pojistné smlouvy. V případě, že zjistíte dluh na pojistném, můžete využít platbu kartou. Pokud se rozhodnete uzavřít některé z našich pojištění on-line, budete mít jako přihlášený klient předvyplněné všechny vaše osobní údaje. 

Nová klientská zóna je však na začátku své cesty. Připravujeme pro vás další užitečné aplikace a pomůcky, které vám usnadní komunikaci s ČSOB Pojišťovnou.

Používám Účet on-line a jsem na něj zvyklý. Jak se do něj teď přihlásím? 

Nejdříve se prosím přihlaste svým přihlašovacím jménem a heslem v nové Klientské zóně. Poté se dostanete na stránku s Vašimi osobními údaji, kde zadáte PIN (aktivační klíč). Jedná se o PIN, který jste od ČSOB Pojišťovny obdrželi poštou. Poté Vám pošleme jednorázový SMS kód. Po zadání tohoto SMS kódu dojde ke spárování Vašich údajů a Vy budete mít možnost používat všechny funkce klientské zóny, včetně přechodu do Účtu on-line. 

Co když jsem aktivační klíč, který mi pojišťovna kdysi dávno poslala poštou, ztratil? 

Můžete zkusit přihlášení přes speciální stránku, která nebude vyžadovat zadání „starého“ aktivačního klíče. Nicméně, i pokud jste ztratil PIN, je nutné znát své přihlašovací údaje do Účtu on-line. Odkaz na tuto stránku je zde.

Pokud budete mít problém, tak ho prosím popište a nejlépe připojte i kopii obrazovky a následně zašlete na e-mail na info@csobpoj.cz. Můžete také zavolat na naše Call centrum 466 100 777, kde Vám rádi poradíme.

Kdysi jsem se do Účtu on-line přihlásil, ale zapomněl jsem přihlašovací údaje. Jak se nyní přihlásím? 

Pokud je Vaše e-mailová adresa stále stejná jako ta, kterou jste používal v aplikaci Účet online, můžete zkusit převod původní registrace vyplněním údajů na stránce „Zapomněli jste přihlašovací údaje?“. 
V případě, že neuspějete a nechcete řešit, kde je problém, můžete se nově registrovat jako nový uživatel do Klientské zóny. Pokud zadáte všechny požadované údaje, včetně rodného čísla a čísla aktivní pojistné smlouvy, a následně zadáte aktivační klíč (buď jako SMS kód anebo PIN zaslaný poštou), tak uvidíte své smlouvy i v původním Účtu on-line. 

Manželce stačilo k dokončení registrace zadat SMS kód, já ale musím zadat aktivační klíč zaslaný poštou. Proč?

Z bezpečnostních důvodů můžeme všechny citlivé údaje na Vašich smlouvách zveřejňovat pouze a jen Vám. Proto je nezbytné ověrit Vaši identitu. Pokud jsme v minulosti Vaši manželku již ověřili, bude jí stačit zadat SMS kód zaslaný na mobil. U Vás je možné, že jste zadal číslo smlouvy, která vznikla přes internet nebo jiným neověřeným kanálem. V tom případě potřebujeme, abyste zadal aktivační klíč, který jsme Vám zaslali do vlastních rukou. 

Jak se dostanu do Účtu on-line, když už jsem přihlášený?

Na stránce Moje smlouvy uvidíte stručný přehled všech vašich pojistných smluv. U každé pojistné smlouvy máte možnost kliknout na tlačítko Přejít do Účtu on-line. Dále pak pokračujete v prostředí Účtu on-line a můžete jej používat, jak jste zvyklý, včetně správy programů investování či změny svých údajů. Každou změnu v Účtu on-line nově budete potvrzovat unikátním SMS kódem zaslaným na Váš ověřený telefon. 

Na stránce Moje smlouvy nevidím žádné smlouvy. Jak to mám vyřešit?

Základní podmínkou, abyste viděl své smlouvy, je vyplnit v registračním formuláři anebo na stránce Můj účet (odkaz na ni najdete v záhlaví webu) číslo pojistné smlouvy. Poté uvidíte na stránce Moje smlouvy informace k uvedené smlouvě. Pokud smluv máte více, můžete si je postupně přidat na stráne Moje smlouvy. Pokud ani v případě, že jste uvedl číslo pojistné smlouvy, žádné informace nevidíte, kontaktujte nás prosím na info@csobpoj.cz, nebo na čísle 466 100 777. 

Mám PIN, který jsem v nové Klientské zóně dostal poštou, používat i nadále? 

PIN, který jste od nás dostal poštou, použijete pouze při prvním přihlášení do nové Klientské zóny. Poté už jej nebudete potřebovat a všechny transakce v Účtu on-line budete potvrzovat jednorázovým SMS kódem, který Vám zašleme na mobilní telefon.  

U smlouvy na stránce „Moje smlouvy“ vidím dluh, ten jsem ale před pár dny zaplatila. Co mám dělat?

Vaše platba nejspíš ještě nebyla připsána na Vaši smlouvu. Tento proces může trvat až 5 dní. Pokud se údaje v Klientské zóně neaktualizují ani po delší době, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince 466 100 777.

Registroval jsem se do Klientské zóny, ale nepřišel mi ověřovací e-mail.

Nejdříve zkontrolujte, zda jste zadal správnou e-mailovou adresu. Zkuste také využít možnost opakovaně zaslat ověřovací e-mail. Pokud ani po opakovaném pokusu o zaslání ověřovacího e-mailu Vám žádná zpráva nedorazila, kontaktujte prosím zákaznickou linku 466 100 777.

Měl jsem v původním Účtu on-line dva účty - na sebe i na manželku - vedené na jeden e-mail. Můžeme používat jeden e-mail i nadále?

V nové Klientské zóně je e-mail unikátním údajem a nelze mít pod stejným e-mailem zaregistrovaných více účtů. Nyní si Vaše manželka bude muset založit účet pod svým e-mailem.

Zpět do klientské zóny