Podněty a stížnosti

Vaše podněty a stížnosti

Zpětné vazby od klientů si velmi vážíme – a nemusí jít vždycky o pochvalu. Když nejste spokojeni s našimi službami, řekněte nám to. Jen díky vám se můžeme pořád zlepšovat.

Jak nás můžete kontaktovat?

  • Písemně na adresu sídla ČSOB Pojišťovny
    • ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB
      Masarykovo náměstí 1458
      Zelené předměstí
      530 02 Pardubice;
  • Písemně či osobně na kterémkoli obchodním místě ČSOB Pojišťovny;
  • Telefonicky na lince 466 100 777;
  • E-mailem na adresu info@csobpoj.cz;
  • Prostřednictvím webového formuláře níže;
  • Prostřednictvím pojišťovacího zprostředkovatele.

V podnětu, prosím, nezapomeňte uvést následující:

 

  • Jméno a příjmení, datum narození nebo rodné číslo u fyzické osoby nebo název obchodní firmy a IČO u právnické osoby
  • Vaše kontaktní údaje
  • Číslo pojistné smlouvy nebo pojistné události
  • Stručný popis problému

 

Jaký bude další postup?

 

  • Váš podnět zpracujeme a v co nejkratším možném čase vyřídíme.
  • Na vaší reklamaci či stížnost odpovíme max. do 30 dnů od doručení (ve výjimečných případech vás upozorníme na delší lhůty).
  • V případě nejasností se vám ozveme - pokud by nám nějaké informace chyběly, požádáme vás o jejich doplnění (to však může prodloužit lhůtu).

 

Výsledek vám sdělíme dopisem či e-mailem. Pokud byste s ním nesouhlasili, můžete dále postupovat dle Reklamačního řádu