Pojištění storna zájezdu
Díky pojištění storna zájezdu budete chráněni, když nebudete moci odjet na dovolenou ze závažných důvodů.

Proč byste měli mít pojištění storna zájezdu od ČSOB Pojišťovny?
Jak funguje pojištění storna zájezdu?
Pojištění stornopoplatků v rámci cestovního pojištění chrání peníze, které jste zaplatili za zájezd nebo cestovní službu předem. Pokud ze závažných důvodů budete muset zájezd nebo cestovní službu zrušit už před odjezdem, pojištění storna vám kompenzuje náklady, které jste již uhradili.
Důležité: Pojištění stornopoplatků je třeba sjednat do 3 pracovních dní od uzavření smlouvy o zájezdu/cestovní službě (např. letenky, ubytování). Pokud máte celoroční pojištění (roční karta, cestovní pojištění k platební kartě), pojištění se vztahuje na všechny zájezdy/cestovní služby zakoupené v době účinnosti pojištění stornopoplatků.
Kdy se hodí pojištění storna zájezdu?
- Pokud si kupujete zájezd s vysokou zálohou nebo stornopoplatkem.
- Pokud cestujete v období, kdy je zvýšené riziko onemocnění (např. v chřipkové sezóně).
- Pokud cestujete s dětmi nebo osobami náchylnými k onemocnění.
Co kryje pojištění storna zájezdu?
Cestovní pojištění storna zájezdu zahrnuje:
- Stornopoplatky, které si účtuje cestovní kancelář, dopravce nebo ubytovací zařízení v případě zrušení cesty před odjezdem.
- V některých případech i stornopoplatky za zrušení letenek, ubytování nebo jiných služeb, které jste si objednali samostatně mimo zájezd.
Jak sjednat pojištění storna zájezdu?
Pojištění storna zájezdu si můžete přidat zvlášť ke každému sjednávanému cestovnímu pojištění nebo si vyberte Zlatou střední cestu či Komplexní variantu roční cestovní karty, ve které je toto pojištění již zahrnuto.
Cestovní pojištění se slevou 20 %
Sjednejte si cestovní pojištění pohodlně online odkudkoliv a cestujte bez starostí.