Pojistná událost

Jak zjistit stav škody nebo pojistné události

Kde najdete informace o průběhu události a nahrajete dokumenty

Platí pro nahlášené škody z neživotního pojištění (pojištění vozidel, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění). V případě nahlášené události ze životního pojištění pokračujte zde.

v Klientské zóně

Stav nahlášené události můžete sledovat v Klientské zóně včetně možnosti nahrát kdykoli potřebné dokumenty. Do Klientské zóny se pohodlně dostanete i z aplikace ČSOB Smart.

Přihlásit se do Klientské zóny

E-mailem

Ve své e-mailové schránce najdete odkaz na stránku s přehledem vaší škodní události. Na této stránce můžete také nahrát potřebné dokumenty.

Nenašli jste potřebnou stránku v Klientské zóně ani v e-mailu?

Vyplňte náš on-line formulář a my vás budeme kontaktovat.