Nové pojištění proti internetovým rizikům. ČSOB Pojišťovna jako první v ČR podává pomocnou ruku běžným uživatelům internetu.

angle-left null Nové pojištění proti internetovým rizikům. ČSOB Pojišťovna jako první v ČR podává pomocnou ruku běžným uživatelům internetu.

Nové pojištění proti internetovým rizikům. ČSOB Pojišťovna jako první v ČR podává pomocnou ruku běžným uživatelům internetu.

Internet dnes patří k životu většiny lidí. Přináší mnoho benefitů, ale také nových rizik.
Ta mají několik podob – od doručení vadného zboží přes zneužití osobních dat nebo kreditní karty až po kyberšikanu. Běžnému uživateli se bohužel dostávají jen velmi omezené možnosti, jak se v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto jako první v České republice uvádí na trh Pojištění internetových rizik. Od ledna je možné jej sjednat pro jednotlivce jen za 900 Kč nebo pro celou rodinu za 1 188 Kč ročně. Pojišťovna za klienty v případě potřeby například vyřídí reklamaci zboží, zaplatí vzniklou škodu, zajistí odstranění poškozujících informací nebo ponese náklady na soudní řízení.

Na internetu si můžeme objednat služby či zboží všeho druhu a z celého světa. Při platbě kreditní kartou však musíme sdělit její číslo, dobu platnosti i bezpečnostní kód. Pokaždé tím riskujeme,
že někdo zneužije naše osobní údaje ke svému obohacení a nikdy nemáme stoprocentní jistotu, zda internetový prodejce dodá zaplacené zboží v řádném stavu a včas. 98 % Čechů e-shopy využívá. A většina z nich přiznává, že při tom cítí obavy.

Pojištění internetových rizik bylo poprvé zavedeno ve Francii před necelými třemi roky. Odtud se úspěšně šíří do dalších západoevropských zemí. My přicházíme s jeho vylepšenou verzí jako první v celém regionu střední a východní Evropy. Mimo jiné se soustředíme hlavně na ochranu klientů při nákupech na internetu, jejich osobních dat či dat souvisejících s užíváním platebních karet. Věříme, že naši zákazníci tuto novinku ocení a že se jim postará o klidnější spaní," uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth.

Rizika se však netýkají pouze finančních oblastí. Nikdy nevíme, kdo se dostane k našim emailům nebo sdělením a snímkům na facebooku a zda se my, nebo někdo nám blízký, nestane obětí kyberšikany. Pokud někdo neoprávněně použije například fotografie, ČSOB Pojišťovna pomůže zajistit stažení dat poškozeného, případně povede soudní spor.

O produktu Pojištění internetových rizik

6 důvodů, proč si produkt pořídit:

  • Bylo vámi objednané zboží z internetu poškozené, jiné nebo nepřišlo vůbec?
  • Naboural se vám někdo do elektronického bankovnictví?
  • Využil někdo vaše osobní data pro závazky, se kterými nesouhlasíte?
  • Setkali jste se na internetu s negativními a nepravdivými informacemi o vaší osobě?
  • Byli jste na sociálních sítích pomluveni nebo uraženi a byla ohrožena vaše dobrá pověst?
  • Zaplatil někdo vaší kartou na internetu bez vašeho souhlasu?

Varianty pojištění

  • SINGLE – pro jednotlivce – stojí 900 Kč/ročně
  • FAMILY – pro rodinu – stojí 1 188 Kč/ročně

Rozsah služeb

Nákup zboží na internetu

Při špatném dodání nebo nedodání zboží zakoupeného na internetu provedeme reklamační řízení pro zajištění správně objednaného zboží. V případě neúspěšného vyřízení reklamace vám zaplatíme vzniklou škodu.

Zneužití platební karty

Při zneužití platební karty vám pomůžeme získat zpět odcizenou finanční částku. Případně vám poskytneme finanční náhradu za vzniklou škodu.

Zneužití identity na internetu

Vznikne-li zneužitím identifikačních údajů na internetu finanční škoda, pomůžeme vám získat zpět odcizenou finanční částku nebo zajistíme zrušení neoprávněného závazku. Případně vám uhradíme vzniklou finanční škodu.

Poškození pověsti na internetu

Když dojde k poškození vaší pověsti na internetu nebo sociálních sítích, provedeme opatření k zamezení šíření negativních informací. Pomůžeme vám také odhalit zdroj šíření a domoci se omluvy.

Navíc IT asistence

Při problémech s výpočetní technikou, nainstalovanými programy, internetem nebo elektronikou (digitální kamera, telefon, set top box, DVD apod.), vám poskytneme telefonickou konzultaci nebo se vzdáleně připojíme k vašemu počítači a problém vyřešíme.

 

Příběhy ze života, aneb jak v praxi ČSOB Pojišťovna pomůže

„Místo hifi soupravy mi přišel nefunkční krám"

Objednal jsem si v e-shopu hifi soupravu Pioneer. Nabízeli ji za super cenu s akční slevou při platbě předem. Souprava sice přišla, ale nefunkční a některé komponenty úplně chyběly. Obrátil jsem se na internetový obchod, ale nikdo na mou reklamaci nereagoval. Využil jsem služeb ČSOB Pojišťovny, která celé reklamační řízení převzala a úspěšně vyřešila. Objednaná hifi souprava mi byla poslána znovu a v naprostém pořádku.

„Můj syn obětí kyberšikany"

Syn byl ve škole neustále obtěžován staršími spolužáky. Když se jim postavil na odpor, využili jeho oblíbenou spolužačku, od které získali mnoho důvěrných informací. Intimnosti pak zveřejnili na školním webu a rozšířili pomluvu. Zbytek školy přidával zesměšňující fotografie na zvlášť vytvořenou webovou stránku. Díky ČSOB Pojišťovně došlo k odstranění všech informací poškozující pověst syna z webové stránky a sociálních sítí.

„Někdo mi vybral účet"

Přišel mi e-mail ohledně průzkumu spokojenosti s bankovními službami. Na jeho základě jsem vyplnila dotazník včetně přístupových hesel, i když mi to přišlo trochu neobvyklé. Po čase jsem zjistila, že byla z mého účtu vybrána celá disponibilní částka. Velmi jsem ocenila, když se moje pojišťovna o celou záležitost postarala. Zahájila soudní řízení a celou ukradenou částku mi pomohla vymoci nazpět.

Více o produktu