
Výhody Klientské
zóny
Snadné řešení škod
Oznámit škodu a nahrát potřebné dokumenty zvládnete za pár minut
Vždy on-line
Klientská zóna je otevřená 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Všechno ihned po ruce
Na mobilu stejně jako na tabletu nebo počítači!
Jak se přihlásím do Klientské zóny
Zjistěte, jak se jednoduše dostanete ke všem funkcích Klientské zóny
S čím vám Klientská zóna pomůže?
Můžete jejím prostřednictvím:
- kdykoli z pohodlí domova nahlásit škodní událost
- sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
- sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
- zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty
- provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas!
Další výhody Klientské zóny
- Používáte elektronické bankovnictví ČSOB? Nemusíte se do Klientské zóny přihlašovat.
- Můžete nahrát veškeré dokumenty, které budeme požadovat k pojistné události.
- Můžete si sjednat pojištění on-line bez nutnosti vyplňovat všechny osobní údaje.
Jak se můžete do Klientské zóny registrovat?
Elektronické bankovnictví ČSOB
Pokud máte Smartbanking nebo Internetbanking od ČSOB, je registrace hračka.