Výhody Klientské zóny

Výhody Klientské
zóny

Snadné řešení škod

Oznámit škodu a nahrát potřebné dokumenty zvládnete za pár minut

Vždy on-line

Klientská zóna je otevřená 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Všechno ihned po ruce

Na mobilu stejně jako na tabletu nebo počítači!

S čím vám Klientská zóna pomůže? 

 

Můžete jejím prostřednictvím: 

 

  • kdykoli z pohodlí domova nahlásit škodní událost
  • sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
  • sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
  • zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty 
  • provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas! 

Další výhody Klientské zóny

 

  • Používáte elektronické bankovnictví ČSOB? Nemusíte se do Klientské zóny přihlašovat.
  • Můžete nahrát veškeré dokumenty, které budeme požadovat k pojistné události. 
  • Můžete si sjednat pojištění on-line bez nutnosti vyplňovat všechny osobní údaje.

Přihlásit se do Klientské zóny

Jak se můžete do Klientské zóny registrovat?

Registrační formulář

Registrace netrvá ani 5 minut.

Registrovat

Elektronické bankovnictví ČSOB

Pokud máte Smartbanking nebo Internetbanking od ČSOB, je registrace  hračka.

E-mailová pozvánka

Pokud si sjednáte neživotní pojištění na pobočce, dostanete od nás pozvánku do Klientské zóny s předvyplněnou registrací.

Podívejte se, jak to všechno funguje

  1. Přihlašte se do svého Smartbankingu obvyklým způsobem. 
  2. Pokud máte sjednané pojištění u ČSOB Pojišťovny, stačí si ve Smartbankingu najít pojistnou smlouvu a kliknout na odkaz Pojišťovna. 
  3. Anebo v menu najít položku Produkty a nabídky a poté kliknout na Zónu pojišťovny. 

Více v praktickém manuálu.

 

Hlášení škody je teď opravdu jednoduché

 

 

Dokumenty ke stažení a odkazy