Co udělat po vzniku škody z pojištění majetku?
Asistenční služba
V provozu NONSTOP
Událost z pojištění majetku
Co dělat po události
-
Zabránit vzniku dalších škod (např. zastavení přívodu vody, zavření oken, dočasné zakrytí apod.).
-
Vyfotit vzniklé poškození i příčinu (např. poškozené vodovodní potrubí) a sepsat rozsah poškození.
-
Po zdokumentování a sepsání rozsahu poškození se může začít s odstraňováním následků a úklidem.
-
S opravami neohrožující zdraví nebo majetek počkat do prohlídky pojišťovnou nebo po domluvě s pojišťovnou.
-
Při vandalismu, odcizení, případně jiném podezření ze spáchání trestného činu a nárazu cizího vozidla přivolat policii – linka 158.
-
Při požáru nebo výbuchu přivolat hasiče – linka 150.
-
Oznámit událost pojišťovně.
-
Při zabouchnutí dveří, havarijním stavu (instalatérského, elektrikářského apod.) využít asistenci ČSOB Pojišťovny (non-stop).
-
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktovat asistenci ČSOB Pojišťovny (non-stop) nebo infolinku ČSOB Pojišťovny.
Využití asistenční služby
V případě potřeby pomoci s oznámením události; potřeby odemknutí dveří při jejich zabouchnutí nebo zamčení; havarijního stavu z oblasti elektrikářských, topenářských, instalatérských a kominických prací, deratizace, dezinsekce a čištění kanalizace; případně dalších informací v souvislosti s událostí, doporučujeme obracet se výhradně na asistenci ČSOB Pojišťovny (non stop) na tel. čísle +420 466 100 777, kde jsou poskytnuty požadované informace, dále informace o rozsahu poskytovaných asistenčních služeb ke sjednanému pojištění, včetně jejich zprostředkování.