Vznik škody z pojištění majetku

Co udělat po vzniku škody z pojištění majetku?

Asistenční služba

466 100 777

V provozu NONSTOP

Událost z pojištění majetku

 

Co dělat po události

 

  • Zabránit vzniku dalších škod (např. zastavení přívodu vody, zavření oken, dočasné zakrytí apod.).

  • Vyfotit vzniklé poškození i příčinu (např. poškozené vodovodní potrubí) a sepsat rozsah poškození.

  • Po zdokumentování a sepsání rozsahu poškození se může začít s odstraňováním následků a úklidem.

  • S opravami neohrožující zdraví nebo majetek počkat do prohlídky pojišťovnou nebo po domluvě s pojišťovnou.

  • Při vandalismu, odcizení, případně jiném podezření ze spáchání trestného činu a nárazu cizího vozidla přivolat policii – linka 158.

  • Při požáru nebo výbuchu přivolat hasiče – linka 150.

  • Oznámit událost pojišťovně.

  • Při zabouchnutí dveří, havarijním stavu (instalatérského, elektrikářského apod.) využít asistenci ČSOB Pojišťovny (non-stop).

  • V případě jakýchkoliv dotazů kontaktovat asistenci ČSOB Pojišťovny (non-stop) nebo infolinku ČSOB Pojišťovny.

 

 


 

Využití asistenční služby

 

V případě potřeby pomoci s oznámením události; potřeby odemknutí dveří při jejich zabouchnutí nebo zamčení; havarijního stavu z oblasti elektrikářských, topenářských, instalatérských a kominických prací, deratizace, dezinsekce a čištění kanalizace; případně dalších informací v souvislosti s událostí, doporučujeme obracet se výhradně na asistenci ČSOB Pojišťovny (non stop) na tel. čísle +420 222 803 442, případně +420 466 100 777, kde jsou poskytnuty požadované informace, dále informace o rozsahu poskytovaných asistenčních služeb ke sjednanému pojištění, včetně jejich zprostředkování.