Oznámení pojistné události, životní a úrazové pojištění

Oznámení pojistné události ze životního pojištění

Jak postupovat 

 

 

  1. Pečlivě si uschovejte lékařské zprávy ze všech návštěv lékaře. Budete je potřebovat pro oznámení pojistné události.

  2. Prostudujte si svoji pojistnou smlouvu a zjistěte, jaké nároky můžete za svůj úraz / nemoc uplatňovat. Pokud si nejste jistí, kontaktujte svého poradce nebo zavolejte na linku ČSOB Pojišťovny 466 100 777.

  3. Při uplatnění nároku na pojistné plnění dále postupujte podle návodů pro jednotlivé typy pojistných událostí.

 

Jak řešíme nahlášenou pojistnou událost?

 

  1. Zkontrolujeme, že v oznámení nechybí žádné dokumenty, a předáme všechny podklady likvidátorovi. Pokud některé dokumenty chybí, požádáme vás o ně e-mailem nebo dopisem.

  2. V některých případech si likvidátor může od ošetřujícího lékaře nebo lékařského zařízení vyžádat doplňující doklady. Vy nemusíte nic zařizovat, likvidátor vás o této skutečnosti pouze písemně informuje.

  3. Jakmile má likvidátor k dispozici kompletní dokumentaci a není nutné další šetření, vyplatíme pojistné plnění během několika dní.

Kde získáte informace o průběhu likvidace?

 

Naše vyjádření dostanete obvykle do 10 dnů od oznámení – prosíme, vyčkejte na něj. O průběhu likvidace se můžete informovat na infolince 466 100 777 nebo e-mailem na PU-zivot@csobpoj.cz.

Formulář ke stažení

 

V případě potřeby si můžete stáhnout a vyplnit formulář k identifikaci klienta.

 

Přiložit dokumenty k pojistné události

Pokud potřebujete zaslat další dokumenty k zaregistrované pojistné události, využijte on-line formulář zde.