Oznámení pojistné události ze životního pojištění
Jak postupovat
-
Pečlivě si uschovejte lékařské zprávy ze všech návštěv lékaře. Budete je potřebovat pro oznámení pojistné události.
-
Prostudujte si svoji pojistnou smlouvu a zjistěte, jaké nároky můžete za svůj úraz / nemoc uplatňovat. Pokud si nejste jistí, kontaktujte svého poradce nebo zavolejte na linku ČSOB Pojišťovny 466 100 777.
-
Při uplatnění nároku na pojistné plnění dále postupujte podle návodů pro jednotlivé typy pojistných událostí.
Výběr rizik pojištění - pojištění úvěrů
Asistenční služby zdarma
Víte, že v případě úrazu nebo nemoci můžete v rámci produktů FORTE, LIFE, VARIO, ZFP Život + a ŽP LIŠKA využít bezplatné asistenční služby?
Jak řešíme nahlášenou pojistnou událost?
-
Zkontrolujeme, že v oznámení nechybí žádné dokumenty, a předáme všechny podklady likvidátorovi. Pokud některé dokumenty chybí, požádáme vás o ně prostřednictvím Klientské zóny nebo e-mailem.
-
V některých případech si likvidátor může od ošetřujícího lékaře nebo lékařského zařízení vyžádat doplňující doklady. Vy nemusíte nic zařizovat, likvidátor vás o této skutečnosti pouze informuje.
-
Jakmile má likvidátor k dispozici kompletní dokumentaci a není nutné další šetření, vyplatíme pojistné plnění během několika dní.
Kde získáte informace o průběhu likvidace?
Naše vyjádření dostanete obvykle do 10 dnů od oznámení – prosíme, vyčkejte na něj. Informace o stavu pojistné události jsou dostupné v Klientské zóně, případně je možné se dotázat na infolince 466 100 777.
Formulář ke stažení
V případě potřeby si můžete stáhnout a vyplnit formulář k identifikaci klienta.
Chcete se zeptat nebo přiložit dokumenty k již nahlášené události?
Využijte on-line formulář zde.