Oznámení pojistné události ze životního pojištění
Mám životní pojištění
Mám produkt Náš život, FORTE, ZFP Život+ nebo ŽP Liška. Pojistná smlouva začíná číslicemi 10, 11, 12, 13, 16 nebo 7.
Mám pojištění k úvěru
Mám pojištění hypotečního nebo spotřebitelského úvěru. Pojistná smlouva začíná číslicemi 19.
Jak řešíme nahlášenou pojistnou událost?
-
Po oznámení zkontrolujeme, že nechybí žádné dokumenty a předáme všechny podklady likvidátorovi. Pokud některé dokumenty chybí, požádáme vás o ně prostřednictvím Klientské zóny nebo e-mailem.
-
V některých případech si likvidátor může od ošetřujícího lékaře nebo lékařského zařízení vyžádat doplňující doklady. Vy nemusíte nic zařizovat, likvidátor vás o této skutečnosti pouze informuje.
-
Jakmile má likvidátor k dispozici kompletní dokumentaci a není nutné další šetření, pojistnou událost uzavřeme a obratem vyplatíme pojistné plnění.
Asistenční služby zdarma
Víte, že v případě úrazu nebo nemoci můžete využít bezplatné asistenční služby?