Úmrtí
Jak postupovat při oznámení pojistné události
- Pojistnou událost nám oznamte po vydání úmrtního listu on-line prostřednictvím webového oznámení.
- K oznámení připojte formulář Lékařská zpráva, o jehož vyplnění požádejte praktického lékaře, u kterého byla vedena zdravotnická dokumentace pojištěného.
- K formuláři přiložte kopii úmrtního listu.
- Pokud není na pojistné smlouvě obmyšlená osoba určena konkrétně jménem, příjmením a datem narození nebo vztahem manžel/manželka, přiložte rozhodnutí o dědictví.
- Pokud byly okolností úmrtí šetřeny policií, doložte rozhodnutí v dané věci.
- Veškeré podklady si připravte před tím, než začnete webové oznámení vyplňovat. Podklady budete mít možnost vložit v jeho závěru.
- Pokud vyhodnotíme, že k vyřízení vaší pojistné události potřebujeme doplňující podklady, budeme vás kontaktovat.
- Po doložení veškerých požadovaných podkladů obvykle vyřídíme vaši pojistnou událost do 10 dnů.
Formuláře ke stažení