Klientská zóna ČSOB Pojišťovny má řadu výhod. Přesvědčte se sami!

Výhody Klientské zóny

Pomocí klientské zóny pomůže snadno spravovat sjednané smlouvy nebo nabídky pojištění vozidel z pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře.

S čím vám Klientská zóna pomůže?


Můžete jejím prostřednictvím:
 

 Kdykoli z pohodlí domova nahlásit škodní událost
 Sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
 Sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
 Zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty
 Provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas!
  • Snadné řešení škod

    Oznámit škodu a nahrát potřebné dokumenty zvládnete za pár minut

  • Všechno ihned po ruce

    Vše máte doslova pod palcem ve svém mobilu.

  • Pojištění internetových rizik na rok zdarma

    Přímo ve Smartbankingu si nyní můžete sjednat pojištění, které vám pomůže při zneužití platební karty nebo s nepoctivými e-shopy.

Pojištění ve Smartu

Pokud již ČSOB Smart máte, můžete kdykoli odskočit do zóny pojišťovny a zjistit vše, co potřebujete ke svému pojištění.

Zjistit jak na to

 

Proč mít své pojištění ve Smartu?

 

NOVINKA: Sjednejte si přímo ve Smartbankingu pojištění internetových rizik a budete ho mít na rok zdarma! Více zde

 

  • Jednoduchý a rychlý přístup přes ČSOB Smart
  • On-line nahlášení a sledování pojistných událostí
  • Možnost nahrát potřebné dokumenty
  • Pojistné smlouvy na jednom místě kdykoli a odkudkoli

 

Nemáte ještě Smart?

Zjistěte si, jak tuto chytrou aplikaci získat!

Podívejte se, co umí pojištění ve Smartu

  1. Přihlašte se do svého Smartu obvyklým způsobem. 
  2. Pokud máte sjednané pojištění u ČSOB Pojišťovny, stačí si ve Smartu najít pojistnou smlouvu a kliknout na odkaz Pojišťovna. 
  3. Anebo v menu najít položku Produkty a nabídky a poté kliknout na Zónu pojišťovny. 

Více v praktickém manuálu.

Hlášení škody je teď opravdu jednoduché

Dokumenty ke stažení a odkazy