Blog - PublicWeb

ČSOB Pojišťovna bloguje

Poradíme vám, co a jak se vám vyplatí pojistit a dozvíte se tu víc i o nás – lidech, kteří vás pojišťují.

Co dělat, když se vám nechce: 9 tipů

Můžete být sebevětší nadšenec s vůlí pevnou jako skála, stejně občas přijde den, kdy se vám běhat nechce. Sice víte, že jste si volný den naplánovali až na pozítří, ale dnes máte jednoduše všeho plné zuby a navíc je venku opravdu hnusné počasí. Nejlákavější by bylo natáhnout se na auč a aspoň na chvíli zavřít oči...

Pokračovat ve čtení

Běhání ve městě

Běhat v lesích, po loukách nebo v horách asi nudí málokterého běžce. Jenže co když žijete ve velkém městě a můžete vyběhnout teprve večer po práci? Navíc nedaleký park není osvětlený nebo se v něm potulují podivní lidé? Nebo sice máte poblíž cyklistickou stezku, ale monotónní běh po rovině vás neskutečně otravuje? Pak je třeba popustit uzdu své fantazii a přizpůsobit trénink okolním podmínkám. Zjistíte, že svět je plný tréninkových pomůcek. Zde vám nabídnu několik tipů.

Pokračovat ve čtení

Jak trénovat tempo na závod

Spolu s jarem se pro některé běžce blíží i možnost splnit si více či méně rozumně stanovené cíle. Některé se týkají vzdálenosti, např. uběhnout půlmaraton nebo dokonce maraton, jiné zase času, např. zaběhnout desítku za nebo těsně pod čtyřicet minut. Tento článek se bude týkat druhé skupiny, která se zaměřuje na čas.

Pokračovat ve čtení

Krátce o protahování

Názory na protahování neboli strečink se různí. Jedna část sportovních odborníků strečink rozhodně doporučuje jako důležitý prvek rozcvičení i regenerace, druhá část zase varuje před nadměrným protažením svalů vedoucím ke zranění a doporučuje strečinku málo nebo dokonce žádný. né tělo.

Pokračovat ve čtení

Zimní rodinná dovolená: jak nakrmit vlka a kozu nechat celou

Asi to dobře znáte. Jste na horách, sněhu je spousta, mrzne tak akorát. Cílem je naučit staršího, skoro pětiletého syna lyžovat. Mladší má ale rok a půl a taky by si měl hory a sníh trochu užít, byť na lyže to ještě není. Manželka ráda sjezduje, tak jí to chcete dopřát. A vy byste rádi na běžky. V údolí, kde stojí vaše chata, moc sněhu není, ale tušíte dokonale vybroušenou stopu někde tam nahoře v kopcích a je vám jasné, že při tom mírném mrazu to bude dokonalé. Znamená to však urvat si poměrně dost času jen pro sebe. Zkusíte to naplánovat.

Pokračovat ve čtení

Chtít lepším být

Také vás to občas popadne a máte chuť se v nejrůznějších ohledech změnit k lepšímu? Řeknete si např., že nebudete křičet na děti, protože by se to mělo řešit s klidem a jeden by měl prostě udržet nervy na uzdě. Pak přijdete domů, dětičky přiběhnou, obejmou vás a vypadá to idylicky. Jenže jste unavení. 

Pokračovat ve čtení

Raf, prostě jen tak!

Tak mě dneska zase pokousali, paní Müllerová! zvolal bych, kdybych byl dobrým a bodrým vojákem Švejkem. Ze mne tedy ale v tu chvíli vyjelo jen pár nadávek. A ačkoli se to stalo pouhých pár metrů od bronzové sochy dobrého vojáka i s jeho kradeným psíkem, odzbrojujícího nadhledu Švejkova jsem nedosáhl.

Pokračovat ve čtení

Běžecká abeceda

Chcete zlepšit svůj běžecký styl a odraz? Pak určitě zařaďte do tréninku běžeckou abecedu. Jestli si pod tímto názvem představujete nějaké triviální cvičení, máte v zásadě pravdu. Jedná se o různé odrazy a poskoky, které se nejčastěji používají k rozcvičení před náročným tréninkem.

Pokračovat ve čtení

Intervaly

Chodíte už nějakou dobu běhat a klusání pro vás není žádný problém? Přemýšlíte, jak posunout svou výkonnost? Pak můžete vyzkoušet intervalový trénink.

Pokračovat ve čtení

Je zobrazeno 61 - 70 položek z celkového počtu 77.